Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke han innom når han elsker meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kunde som elsker meg har sluttet å komme etter å vært innom i flere år og brukt å mye penger pga meg. Han prøvde seg aldri og det ble sånn elsk/hat opplegg så jeg ringte vakten. Etter det ser jeg han ikke mere. Kanskje han elsket meg aldri? hadde han gjort det hadde ikke det vært et hinder eller?

Anonymkode: abe61...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du om en X eller kunde? skjønte den ikke.

Anonymkode: 35804...561

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

t hadde ikke det vært et hinder eller?

Du ringte jo vakten for å kaste han ut så for meg så er det verdens største hinter mot å komme jo

Anonymkode: 492b9...6ab

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har lagt alt for stor betydning i denne kunden. Ettersom dette er din 108tråd om han gjennom flere år vil jeg kjærlig anbefale deg å begynne hos psykolog 

Anonymkode: c4c9f...56a

• Liker 6
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg forstår dette rett så er det en kunde du syntes er kjekk som kommer innom par ganger i uken, han bare handler og ignorer deg så du ble forbannet og ringte vakten?

Hvis det er ikke trolling så gjør deg selv en tjeneste ved å ta kontakt med en psykolog.

Anonymkode: fbe17...09a

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva er dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har lagt alt for stor betydning i denne kunden. Ettersom dette er din 108tråd om han gjennom flere år vil jeg kjærlig anbefale deg å begynne hos psykolog 

Dey var det voldsomt, La folk lufte tankene å be om hjelp. Deter jo dersom det er forum her, Folk skal få lov til å snakke om alt mulig og hvordan vet du at TS har laget 108 tråder om dette? Følg forum retningslinjene er du snill.

Anonymkode: fbfed...f88

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg husker rett så var en lik tråd som handlet om en mann fra midtøsten som ikke kunne Norsk eller noe som løp hver gang TS (fra annet tråd) prøvde å prate til han og hun har kalkulert med at han har brukt hundre tusen kroner på å å handle ting han ikke vil ha pga TS

Vil ikke antyde det kan være den samme TS, men svaret her er vel at du avsluttet hele den "romansen" ved å ringe vakten og det er sikkert en god ting, verken du eller han virker modne nok til å snakke til hverandre. So GOOOD RIDDANCEEEE!!

Anonymkode: 4b449...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dey var det voldsomt, La folk lufte tankene å be om hjelp. Deter jo dersom det er forum her, Folk skal få lov til å snakke om alt mulig og hvordan vet du at TS har laget 108 tråder om dette? Følg forum retningslinjene er du snill.

Anonymkode: fbfed...f88

Et forum er til for å søke og gi råd og hjelpe andre, som jeg prøver å gjøre her ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Dette var veldig forvirrende..

Anonymkode: 36de4...261

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Dette var veldig forvirrende..

Anonymkode: 36de4...261

Jeg synes det var forvirrende det selv må jeg si, men kan vel oppsummere det slikt: En som TS gjerne vil ha kontakt med er Kaald som is i det han skal handle og tenker ikke på å invitere kassadama på date fordi han sikkert er i et forhold så av frustrasjon ble en vekter kontakt for å kaste ut en kunde, nå lurer hun på hvorfor den kunden ikke kommer tilbake. verste jeg har hørt

Anonymkode: 1a5a6...71e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nesten sverge på at slik situasjon ikke skjer ofte derfor vil jeg trygt si at forfateren her er også bak noen andre like tråder. 

Ser jeg slik tråd igjen, vil jeg vurdere at Admin tar en titt. Man skal bruke forumet på en fornuftig måte og ikke som høytaler for pysikisk belastning. 

Anonymkode: b3a1a...c3f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

En kunde som elsker meg har sluttet å komme etter å vært innom i flere år og brukt å mye penger pga meg. Han prøvde seg aldri og det ble sånn elsk/hat opplegg så jeg ringte vakten. Etter det ser jeg han ikke mere. Kanskje han elsket meg aldri? hadde han gjort det hadde ikke det vært et hinder eller?

Så mange spørsmål.. Så:

Hvordan vet du at han elsker deg?

Hvordan vet du at han brukte mye penger pga deg? Det handlet ikke om at han trengte de varene han kjøpte?

Har dere ført noen samtaler før?

Hvorfor skal han prøve seg på deg? Altså, vet du med 100% sikkerhet at han var interessert?

Hvorfor prøvde ikke du deg på han?

Hvordan endte det opp med å bli et elsk/hat-forhold?

Hvorfor skal han komme tilbake til den butikken når du har ringt vakten pga han? Og hvorfor ringte du vakten i utgangspunktet?

Altså, hva er egentlig greien her? Jeg føler, uten at jeg vet, at du har lagt mye mer i dette, enn det kanskje er, men jeg kan ta feil, så opplys oss gjerne med svar på spørsmålene, da kan du kanskje få mer nyttige svar. 

Anonymkode: 7e3be...2f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Så mange spørsmål.. Så:

Hvordan vet du at han elsker deg?

Hvordan vet du at han brukte mye penger pga deg? Det handlet ikke om at han trengte de varene han kjøpte?

Har dere ført noen samtaler før?

Hvorfor skal han prøve seg på deg? Altså, vet du med 100% sikkerhet at han var interessert?

Hvorfor prøvde ikke du deg på han?

Hvordan endte det opp med å bli et elsk/hat-forhold?

Hvorfor skal han komme tilbake til den butikken når du har ringt vakten pga han? Og hvorfor ringte du vakten i utgangspunktet?

Altså, hva er egentlig greien her? Jeg føler, uten at jeg vet, at du har lagt mye mer i dette, enn det kanskje er, men jeg kan ta feil, så opplys oss gjerne med svar på spørsmålene, da kan du kanskje få mer nyttige svar. 

Anonymkode: 7e3be...2f3

Tusentakk for at du vil gi et nyttig svar

1. Han kommer innom butikken med blikket låst på meg. Tenkte først det var bare et sånt råttent kåt blikk, men set har skjedd over lenger periode

2. Nei aldri, men prøvd å snakke til han, men da løper han vekk

3. Jeg vet det pga den ikke så verbale flørtingene over flere år

4. Litt, men igjen da løp han vekk

5. Jeg ble innmari forelsket i han over tid 

6. Det er nok det jeg ønsker meg og jeg skjønner det skremte han, men jeg angrer svært.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du bli forelsket i noen du aldri har utvekslet et ord med?

Anonymkode: 519e2...48d

Skrevet

Let it go

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du ikke forstå at han ikke kommer innom etter du har ringt vakten etter ham?

Anonymkode: a4a3a...029

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...