AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Noen som bruker dette foret og vil dele erfaringer? Vurderer det til min hund som er litt sensitiv i magen. Ganske aktiv hund så er viktig at det er ernæringsmessig bra - men det er jo en jungel der ute så synes det er vanskelig å finne det perfekte foret… Anonymkode: 3621f...838
Svisle Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Vet mange er veldig fornøyd med det foret, men mine ville ikke ha det.
Arx Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Har brukt våtforet litt og det falt i smak. Tørrfôret har for mye karbohydrater for min smak, men kan vel sammenlignes med ganske mye annet i den prisklassen. Her er eks fra finest hvit fisk. 44% potet og ertemel. Sammensetning: Hvit fisk fra Atlanterhavet (27%), potet (23%), Ertermel (21%), Laksemel (12%), Lakseolje (8.7%), Bete masse, brygger gjær, solsikkeolje, mineraler
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Min har også litt sensitiv mage, men har vært veldig stabil siden vi byttet til Fish4dogs. Virker som han liker smaken av det godt også, har ikke blitt lei av det så langt i alle fall 🙂 Anonymkode: baf66...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå