Gå til innhold

Jeg er så dum at det går ikke an! Dopet to ganger på en ike

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute med en fyr på lørdag i forrige uke. Vi hadde det veldig kjekt. Vi drakk litt vin og delte en delta8 edible. (Lovlig her jeg bor) Alt gikk fint og vi dro tilbake til hotellrommet for å sove. 

På søndagen var jeg ute med den samme fyren. Han forsvinner og er borte en stund. Jeg går på do og ser han få noe i hendene. Det går ikke så lang tid før jeg begynner å føle meg rar. Dette var typ 6 timer etter delta8. 

Så går det opp for meg at jeg er høy og ikke full. Jeg begynte å se og smake farger og jeg prøvde å ta på månen. 
Jeg sa ifra til daten min og han fikk meg tilbake til hotellet. Kjøreturen tok evigheter og etter en stund sier han at de fikk han også. Fordi han hadde smakt på drinken min. 
dagen etter er han rasende og spør igjen og igjen hvem som gjorde det. Jeg aner jo ikke det.

Var ute med han igjen i går og det samme skjedde. Denne gangen ga han meg en drink. Den var veldig rar. Bruste litt for mye og hadde en rar smak. Jeg drakk ikke hele. Så begynte jeg å føle meg rar igjen. Han fikk meg tilbake til hotellet og det er en stund jeg ikke kan gjøre rede for det jeg trodde jeg sov. Men jeg merket at noe skjedde. Jeg fikk følelsen av pulver i nesa men jeg klarte ikke å åpne øynene. Jeg snudde meg bare bort. Merket at hånden hans på skulderen min presset meg mot ham i en rytmisk bevegelse. 

Jeg husker at jeg var redd denne gangen.

vi har datet i noen måneder og har hatt sex flere ganger så jeg ser ikke grunnen til at han skal dope meg?

Jeg har aldri tatt noe annet enn delta8, så jeg vet ikke hvordan roofies virker. 

Ble jeg dopet? Helt seriøst? 

Anonymkode: c7c14...4e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤡

Anonymkode: a5691...d35

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt seriøst! Blir ikke tik at jeg ser han igjen, nei!

AnonymBruker
Skrevet

Da er det jo ikke noe å lure på hvem andre enn deg var der begge gangene.

Løp som faen.

Anonymkode: 9eb72...108

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du tok frivillig edibles og edibles kan gi den effekten du beskriver. 

Men når du henger med en fyr som bruker narkotika så er sjansen større for å bli ufrivillig dopet enn om du henger med ordentlige menn som ikke tilbyr narkotika for å få damer til å senke guarden. 

Tror ikke du ble dopet noen av gangene, men heller ediblesene som har gjort deg småparanoid

Anonymkode: c463a...05e

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er det jo ikke noe å lure på hvem andre enn deg var der begge gangene.

Løp som faen.

Anonymkode: 9eb72...108

Det er det jeg er redd for. Jeg har sagt til ham at jeg aldri vil ha trekant igjen, fordi jeg synes det er kjedelig. 

han vil ikke fortelle meg hva vi gjorde i går. Og  han ville ikke fortelle meg hvorfor jeg var naken fra livet og ned i natt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg er redd for. Jeg har sagt til ham at jeg aldri vil ha trekant igjen, fordi jeg synes det er kjedelig. 

han vil ikke fortelle meg hva vi gjorde i går. Og  han ville ikke fortelle meg hvorfor jeg var naken fra livet og ned i natt. 

Da blokker du han og aldri snakker med han igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🥳

Anonymkode: a37db...c41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da blokker du han og aldri snakker med han igjen.

Trodde liksom at voksne folk kunne oppføre seg. Han er 47 og amerikaner. Jeg er 40 og nordmann, vi bor begge i usa. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trodde liksom at voksne folk kunne oppføre seg. Han er 47 og amerikaner. Jeg er 40 og nordmann, vi bor begge i usa. 

Dere er 40 og 50 nesten og tar edibles. Ok 😂🤡 da er det på tide å vokse opp. Trodde dere var 21 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere er 40 og 50 nesten og tar edibles. Ok 😂🤡 da er det på tide å vokse opp. Trodde dere var 21 

Heller det enn alkohol. Her er det så legalisert at alle enten røyker eller tar edibles. Det er like vanlig som alkohol. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Heller det enn alkohol. Her er det så legalisert at alle enten røyker eller tar edibles. Det er like vanlig som alkohol. 

Ja, men siden du foretrekker det fremfor alkohol så skjønner jeg ikke hva fu klager over

Anonymkode: d649e...6e8

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, men siden du foretrekker det fremfor alkohol så skjønner jeg ikke hva fu klager over

Anonymkode: d649e...6e8

Så fordi det er greit med litt weed så fortjener jeg å bli dopet og voldtatt? Seriøst?

AnonymBruker
Skrevet

Helt seriøst, nå beskylder han meg for å ha date rapet han!

AnonymBruker
Skrevet

"It is a common misconception that delta-8 is legal. In actuality, some states specifically prohibit it. It also isn’t necessarily federally legal, as it’s synthetically produced and not well regulated"

"Because delta-8 is so similar to delta-9 THC, it produces some of the same side effects, like:

• red eyes
  • dry mouth
  • rapid heart rate
  • trouble with coordination
  • slowed reaction times
  • anxiety
  • memory loss"

https://www.healthline.com/health/delta-8

Anonymkode: 5e30d...1a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo ikke selv hva som skjedde. Så  å skrike voldtatt eller dopa, når du ikke selv vet eller husker er å rope litt ulv, ulv her!  Normale mennesker drar til legevakta og får seg selv undersøkt. Beklager, men dette har du valgt selv. Ta konsekvensene av narkotiske stoffer, lovlig eller ei. Drugs er drugs uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Sorry å si dette, men satser på du har fått en heftig lærepenge nå. 

Anonymkode: 1900d...845

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så fordi det er greit med litt weed så fortjener jeg å bli dopet og voldtatt? Seriøst?

Du doper deg jo helt frivillig selv og tar disse delta8? 

Anonymkode: 31cbb...6c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk mer på det og gå videre i livet 🌻🤗

Anonymkode: cee4f...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...