AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Har vert helgekjærester i 1 år, sist helg da vi lå i senga sammen, så plutselig gråter han. Usikker på om jeg sa no feil. Litt bakgrunnsinfo, han bruker veldig mye tid på familien, bor i samme hus som foreldrene og er ofte hos søsteren. For noen årsiden ble søsteren hans alvorlig syk å lå i koma 10 dager inn og utav sykehus i 1 år. Vet ikke helt va som fikk den ellers harde fasaden hans til å briste men traff tydeligvis et ømt punkt da vi pratet om det som skjedde me søsteren og jeg sa han måtte tenke mer på seg selv og forholdet vårt og ikke på alle andre. Blei veldig satt ut av og se og høre han hulke og gråte. Han sa ikke så mye mer før vi sovnet, neste morgen var liksom alt glemt. Ble veldig usikker på om jeg skulle si noe. Va ville dere gjort? Anonymkode: 49aa4...eef
svartkatt Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Bryr du deg eller ikke? Hva tror du er riktig å gjøre? Hvis du bruker ordet kjæreste selv om det "bare" er helgecariant, så vil jeg tro det er noe slags seriøsitet der? Men du mener kanskje bare dere er pulevenner, selv om du synes han skulle fokusere mer på forholdet deres. Hva er det som mangler? Bortsett fra din omtanke.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Jeg ville hvertfall IKKE ha sagt at han måtte tenke mere på forholdet vårt når søsteren hans er alvorlig syk og dere bare er fuckbuddies eller helgekjærester som du kaller det... Hadde snakket med han der og da om han ville det, hvis ikke hadde jeg snakket med han om det dagen etterpå og engasjert meg i det som gjorde vondt for han, lyttet og støttet. Noen ganger trenger man bare å få ting ut uten å få "velmente råd" tilbake. Jeg syns du skal ta opp at du forstår det er vanskelig situasjon med søsteren hans og åpne opp for at han kan åpne seg i et trygt rom med deg om han vil det. Anonymkode: 8ae45...cc0 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Han måtte tenke mer på forholdet til deg enn familien sin og alvorlig syk søster? Jeg tror kanskje jeg også kunne ha grått av en så selvopptatt og uempatisk kjæreste. Håper ikke du ødela alt for dere med den. Anonymkode: bd794...d73 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 At han har en svært usympatisk kjæreste er vel ikke noe å lure på. Om det er grunn nok til hulking og grining er jeg mer usikker på Anonymkode: a92b2...04e 1 1
Blueturtle Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 (endret) Kjæresten din åpner seg opp for første gang om noe som har vært veldig vondt og traumatisk for han, og du korrigerer han og forteller han hva han skal og ikke skal føle?! WTF, du er utrolig usympatisk og selvsentrert. Og følelsesmessig umoden. Endret 12. juni 2023 av Blueturtle Ble postet før jeg var ferdig 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Hva med å spørre han, istedetfor å spørre her? Anonymkode: f2c15...0d0 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Du skulle ha lyttet og trøstet han når han åpnet opp for deg.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 TS her. Jeg prøvde og trøste men var redd for å si noe feil. Han er en som tenker mye før han sier no eller bare holder det inni seg. Jeg tenker ikke alltid på hva jeg sier eller hvordan jeg ordlegger meg. Og søsteren er helt frisk igjen nå. Anonymkode: 49aa4...eef
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt bakgrunnsinfo, han bruker veldig mye tid på familien... vi pratet om det som skjedde me søsteren og jeg sa han måtte tenke mer på seg selv og forholdet vårt og ikke på alle andre. Blei veldig satt ut av og se og høre han hulke og gråte. Anonymkode: 49aa4...eef Hva mente du med det? At han skal være mer med deg og ikke familien? Anonymkode: 5b86f...a78
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Jeg prøvde og trøste men var redd for å si noe feil. Han er en som tenker mye før han sier no eller bare holder det inni seg. Jeg tenker ikke alltid på hva jeg sier eller hvordan jeg ordlegger meg. Og søsteren er helt frisk igjen nå. Anonymkode: 49aa4...eef Det var allikevel en skremmende opplevelse for han, det kan sitte i lenge. Du var ufølsom når du ba han tenke mere på forholdet (altså deg) enn på det som har skjedd. Anonymkode: 3fd6c...9f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå