AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Etter et brudd er det ingen vei utenom dating for å finne en å skape en framtid med. Men jeg føler meg engstelig for denne prosessen. Det å gå på date, ikke vite om det er en bra person, det å tørre å kjenne etter, risikere å bli avvist/avise selv og ikke minst slippe til følelser. Jeg har alltid synes dette er vanskelig. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 54ecf...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Typ alle i hele verden har det sånn. Men man må tørre for å vinne Anonymkode: 2b7d7...42d 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 De aller fleste, tenker jeg. Alternativet er å få noen til å arrangere et forhold for deg, og bare godta det du får. Anonymkode: c06db...c32
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Etter et brudd er det ingen vei utenom dating for å finne en å skape en framtid med. Men jeg føler meg engstelig for denne prosessen. Det å gå på date, ikke vite om det er en bra person, det å tørre å kjenne etter, risikere å bli avvist/avise selv og ikke minst slippe til følelser. Jeg har alltid synes dette er vanskelig. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 54ecf...d1d Tja, alle har perioder som er sånn, vil jeg heller påstå. Kanskje fokusere mere på deg selv først. Bearbeide bruddet, komme på en god plass i livet ditt og følelsene dine selv først, kanskje? Anonymkode: a90ef...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå