AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Skriver menn fordi verken jeg eller venninner holder på sånn og de forstår heller ikke. Hvorfor sletter de jeg har truffet meg på snap men beholder meg på insta (og ofte liker bildene) og omvendt sletter meg på insta og FB men beholder meg på snap og sjekker alle stories? Jeg orker ikke lenger godta menn jeg enten treffer aktivt eller har datet men bestemt meg for å være venn med for er så kjip følelse hver gang å bli avvist sånn. Nå tar jeg ikke aktivt kontakt men er jo en avvisning når noen velger å slette. Nå skulle jeg vise en venninne en jeg har møtt noen ganger på snap fordi han la ut et bilde tidligere i dag, og så han hadde slettet meg. Sjekket insta og der har han beholdt meg, og likt siste bildet. Kjente jeg fikk litt vondt i magen og sa at fra nå av skal jeg ikke godta menn lenger Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Aner ikke. Best å ikke bruke energi på å analysere menn. Bare kutt de ut Anonymkode: a80f3...09b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg orker ikke lenger godta menn jeg enten treffer aktivt eller har datet men bestemt meg for å være venn med for er så kjip følelse hver gang å bli avvist sånn. Nå tar jeg ikke aktivt kontakt men er jo en avvisning når noen velger å slette. Men er dette menn som har fått høre at det ikke blir noe mer enn vennskap med deg? Slik jeg leser HI har du avvist de romantisk og/eller seksuelt? Anonymkode: df0c5...67b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Men er dette menn som har fått høre at det ikke blir noe mer enn vennskap med deg? Slik jeg leser HI har du avvist de romantisk og/eller seksuelt? Anonymkode: df0c5...67b Nei, da kan jeg på sett og vis forstå det. Har skjedd at det har det vært gjensidig enighet om at vi funket best som venner og bestemt oss for å holde kontakten og da har jeg vært oppriktig at jeg ønsket videre kontakt, men stort sett har det vært slik at det har fadet litt ut etter enten få eller mange treff, men jeg har fremdeles vært interessert og ventet litt på at de skal sende. Hadde aldri slått meg inn å slette selv, og ble rett og slett litt såret da jeg så han hadde slettet istad. Var flaut også for jeg legger ikke ut mange bilder på snap men la ut et av meg nettopp så han skulle se det, noen venninner så bildet først og sa det er det fineste bildet de har sett av meg og jeg var litt enig så da la jeg det ut, han var neppe enig med de da han fjernet meg rett etterpå. Er den eneste grunnen jeg kan komme på da det er få uker siden han sa han likte meg veldig godt. Alt i alt var de vel aldri interessert men har begynt å opparbeide meg en angst for all denne ghostingen. Jeg må jo være veldig naiv som blir overrasket og lei meg hver gang. Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Jeg skjønner ikke helt opplegget her. Er du interessert i å møte noen for å få et forhold irl, eller lever du bare på sosiale medier? Akkurat som der ute, er disse mennene (guttene) ute etter å få seg noe, og de gidder ikke henge rundt som "venner", for å mate ditt ego, og behov for visninger og likes. Anonymkode: 7b86e...ab7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt opplegget her. Er du interessert i å møte noen for å få et forhold irl, eller lever du bare på sosiale medier? Akkurat som der ute, er disse mennene (guttene) ute etter å få seg noe, og de gidder ikke henge rundt som "venner", for å mate ditt ego, og behov for visninger og likes. Anonymkode: 7b86e...ab7 Er selvsagt ikke for visninger og likes, jeg legger som sagt ikke ofte ut bilder av meg selv og har bare 80 følgere jeg har godtatt på instagram. Bare innser at jeg er en av få som faktisk tenker over at det kan være sårende om jeg brått sletter noen jeg har vært i relasjon med men fremdeles er venner med eller fremdeles er i en slags romantisk relasjon med, får vel tvinge meg til å bli mer kynisk og ghoste menn jeg også om jeg skal orke dette. I natt hadde forresten en kompis av han lagt meg til på snap og sendte en litt flørtende snap som var utrolig merkelig, kanskje han ikke vet om at jeg har hatt sex med og pratet mye med kompisen hans Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 Kan og nevne at jeg har fysisk møtt på noen av de som har slettet meg fra alle kanaler i ettertid, og de har blitt blide og spurt om vi kan ta en middag en dag og så lagt meg til igjen for å spør om tidspunkt, da har jeg blitt utrolig oppgitt og sagt ellers takk. Virker ikke som om noen tenker over at det er kjipt og bli ghostet? Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Virker ikke som om noen tenker over at det er kjipt og bli ghostet? Det virker jo ikke akkurat som ghosting heller? Det slettes og beholdes her og der, men hadde dere en seriøs samtale noen gang? Har du sendt meldinger de ikke svarte på? Hvor gamle er dere? Jeg synes det virker som en utrolig barnslig måte å sosialisere på. Anonymkode: 7b86e...ab7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Når dere ikke dater lenger er det normalt å slette. Skjønner ikke hva du vil med de på vennelista Anonymkode: a80f3...09b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det virker jo ikke akkurat som ghosting heller? Det slettes og beholdes her og der, men hadde dere en seriøs samtale noen gang? Har du sendt meldinger de ikke svarte på? Hvor gamle er dere? Jeg synes det virker som en utrolig barnslig måte å sosialisere på. Anonymkode: 7b86e...ab7 Noen ganger slettes jeg først på et sosialt medie, så fortsetter de å like bilder på et annet før de sletter meg der og. Og så av og til kommer tilbake og later som ingenting andre ganger hører jeg aldri noe igjen. Jeg opplever det i hvertfall som avvisende og kjipt, det blir til at jeg ikke tør å godta flere menn for vet de bare fjerner meg rett som det er uansett. Flere har jeg hatt seriøse samtaler med og møtt. Om noen jeg aldri har møtt fjerner meg bryr jeg meg ikke. Jeg syns og det er utrolig barnslig, verken jeg eller mine venninner holder på sånn. Jeg er 28 og de er på min alder og eldre. Mamma ble og helt forbauset da jeg snakket litt med henne om mitt «datingliv». Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Når dere ikke dater lenger er det normalt å slette. Skjønner ikke hva du vil med de på vennelista Anonymkode: a80f3...09b Fordi jeg som regel er åpen for å treffes igjen eller jeg syns det er hyggelig med mannlige venner også. Og har man hatt en god tone føles det bare merkelig ut for meg at man skal slette. Noen følger jo tusenvis av mennesker og forstår ikke hvorfor de fjerner spesifikt meg, tviler på de kjenner 2000 folk godt. Selv sletter jeg bare folk som har oppført seg ræva Anonymkode: 6400c...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 Vanligvis går jeg raskt videre når noen har ghostet men må si jeg sliter litt nå, er så fælt å tenke på at han sa han var superbetatt og jeg trodde på det, lurer på nå om han har syns jeg var lettlurt og dum som kjøpte den. Skal jammen gå inn på denne tråden neste gang noen viser interesse som en evig påminnelse om at jeg må slutte å tro på sånt, og at jeg må være avvisende og kald i fremtiden da menn sikkert tenker jeg er lett å lure siden jeg alltid er blid og snill. Anonymkode: 6400c...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå