AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Har vært sammen med en mann 4 år. Etter ca to år bør jeg psykisk syk. Var langt nede, ville ikle leve mer. På mange måter hadde jeg kanskje ikke vært her i dag om det ikke hadde vært for han.. han støttet , kom til alle døgnets tider, dro meg « opp» på nytt og på nytt. Og fikk meg i behandling. Det går bedre nå. Men, for en stund siden fikk jeg vite at han parallelt med å være min viktigste støttespiller, på et tidspunkt opprettet en. Konto på en datingside på nettet. Han lagde en profil, chattet med et titals damer og møtte 5-6 av dem. Til meg sa han at var ute med kamerater, jobben etc. Parallelt fikk jeg meldinger om hvor høyt han elsket meg, savnet meg etc. på tross av at jeg var langt nede hadde jeg en følelse av at noe skurret . Han valgte helt selv å fortelle alt. Han ville være ærlig . Jeg tilga, men jeg har likevel etter et år ikke klart å tilgi. Jeg , som ikke anser meg som en spesielt sjalu person, blir koko, paranoid. På vakt. Hele tiden. Det er mye positivt i forholdet vårt. Jeg elsker han. Men tror ikke jeg klarer å leve med all denne mistilliten. Har ikke snakket med noen av mine nærmeste om dette, men tar gjerne imot konstruktive innspill Anonymkode: ca7dd...689
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 14 år siden mann min var utro, var utro over 14 dager med 1 person. Det henger i ennå, har aldri klart å tilgi ordentlig. Tillitten har blitt sakte bedre, men... Det er et valg man tar og må kunne klare å leve med. Men hadde han vært utro med 5-6 stk så hadde tilliten vært helt på bånn.. Du må velge, veier det positive opp for manglende tillit? Hvis du blir koko så er det ikke bra i lengden, vil påvirke senere forhold også. Anonymkode: 05c7a...c04
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Han påstår det ikke har skjedd noe fysisk mellom de. Kun kaffedate. Men ille nok. Anonymkode: ca7dd...689
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Bare gå videre! Du kommer aldri til å klare å glemme det der helt. Anonymkode: e089e...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 Som du begynner å forstå og erfare selv, så kan man ikke leve sånn. Eneste som får vekk smerten og paranoiaen og sjalusien og sårheten han har skapt, er å gå fra han... Jeg elsket min eks men raste ned i vekt, mistet hår og mistet meg selv fullstendig etter å ha tilgitt utroskap. For forholdet ble aldri bra. Han hadde ødelagt tilliten for godt. Anonymkode: 99bc1...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Han mener også det ikke er utroskap, men et forsøk på å rømme fra alt det som var vanskelig. Mellom oss. det verste for meg er ikke at han har truffet mange andre damer. Men at han gikk bak ryggen min. I lang tid Anonymkode: ca7dd...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå