Gå til innhold

Unnskyld meg, men er folk STOKK DUMME? Bruker Roundup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er ett av de mest kreftfremkallende stoffene som finnes?

Sorry utblåsningen, men jeg forstår ikke alt det er lov å selge engang.

Anonymkode: 9bfc0...b49

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo roundup er det.. skadelig 

Anonymkode: b6226...1ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel pga det er ett av få midler som faktisk virker.

Anonymkode: 76c76...270

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Plantevernmidler bør være forbeholdt de som driver med matproduksjon. Vi trenger ikke flere sprøytemidler ut i naturen enn nødvendig, og i alle fall ikke som quick-fix i hager hos late mennesker som ikke gidder å luke. 

Anonymkode: d6331...269

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som er ett av de mest kreftfremkallende stoffene som finnes?

Sorry utblåsningen, men jeg forstår ikke alt det er lov å selge engang.

Anonymkode: 9bfc0...b49

Vel...de kjører jo dieselbil og står og drar i seg den giftige eksosen og...klart mange er stokk dumme men det bør kanskje ikke overraske særlig..?

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste er stokk dumme, ja. Over halve befolkningen ligger tross alt under 100 IQ, og 100 er ikke særlig høyt.

Anonymkode: 36185...2de

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (På 12.6.2023 den 19.47):

Kjenner en som jobbet med det og tar hennes ord foran disse forskerartiklene faktisk. Der de testet lå det hauger av døde bier og humler. Hun har advart meg mot å bruke det. Det er Monsanto som selger Roundup. Du vet hvor mange skandaler og rettsaker de har bak seg?

Anonymkode: 8556c...dfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner en som jobbet med det og tar hennes ord foran disse forskerartiklene faktisk. Der de testet lå det hauger av døde bier og humler. Hun har advart meg mot å bruke det. Det er Monsanto som selger Roundup. Du vet hvor mange skandaler og rettsaker de har bak seg?

Ja, det er jo det sykeste av alt. Alle rettssakene, hvor de er blitt dømt.

Og så fortsetter folk både å selge og bruke det... 

Anonymkode: 3b935...80d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner også en som jobbet med gartneri og sånt, han kalte roundup for nervegift og sa det aldri skulle vært helt ut i naturen. Frankrike har forbudt flere gift som dreper bier og roundup er en av de. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Automagisk skrev (På 12.6.2023 den 19.54):

Vel...de kjører jo dieselbil og står og drar i seg den giftige eksosen og...klart mange er stokk dumme men det bør kanskje ikke overraske særlig..?

Litt usikker på hvilke folk du henger med dersom du kjenner folk som står og drar i seg eksos...

Anonymkode: 3b935...80d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner også en som jobbet med gartneri og sånt, han kalte roundup for nervegift og sa det aldri skulle vært helt ut i naturen. Frankrike har forbudt flere gift som dreper bier og roundup er en av de. 

Ja, og Nederland har vel også forbud mot RoundUp, så det er vel bare et spørsmål om tid før flere land følger etter...(får vi håpe)

Anonymkode: ccbcc...3ad

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...