AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Hei, Vi skal ha folk over på sommerfest og tenkte å lage til drink å ha i drikkedispenser. Noen som har forslag på gode cocktails/drinker som er greie å lage i stor mengde? Egentlig helst med hvit rom.. Hvor lenge kan forresten ferskpresset lime/sitronjuice stå i kjøleskapet før det blir dårlig? Tenker i forhold til eventuelle forberedelser i dagene i forkant. Anonymkode: 3c6a2...cf4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 En frisk caiphrina eller mojito-lignende dink er noe de fleste liker og fint å lage i store mengder. Jeg sier mojito-lignende, for jeg lagde mojito i en stor dispenser og med stor suksess i starten fordi den ble veldig god, men på et punkt så vil myntebladen tette kranen i dispenseren. Så mitt tips er å unngå å ha "greier" i som blader eller bær, bare flytende og is Anonymkode: de40c...267 1
Brunello Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, Vi skal ha folk over på sommerfest og tenkte å lage til drink å ha i drikkedispenser. Noen som har forslag på gode cocktails/drinker som er greie å lage i stor mengde? Egentlig helst med hvit rom.. Hvor lenge kan forresten ferskpresset lime/sitronjuice stå i kjøleskapet før det blir dårlig? Tenker i forhold til eventuelle forberedelser i dagene i forkant. Anonymkode: 3c6a2...cf4 Lime og sitron kan fint stå noen dager. Jeg har brukt noe som var presset for flere uker siden, og det smakt helt greit.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Bringebær caipirinha https://gladkokken.no/oppskrifter/bringebaer-caipirinha Anonymkode: c51d8...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå