Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har møtt en fyr gjennom Tinder som jeg liker veldig godt. Vi har ganske ulik bakgrunn mtp utdanning, men jeg synes at fyren er fascinerende og et kul bakgrunn (bodd mange år på bygda i Norge). Vi har treffes to ganger, som sikkert er alt for tidlig mtp å få noen følelser, men den en gangen var vi på seilbåten hans hele dagen. Vi har klina og litt third base, men ikke sex. Jeg ble sykt nervøs da jeg ikke har datet på en stund, og er litt usikker på spillereglene, noe jeg klarte å si til han før vi sa hadet på fredag. Jeg fikk helt sykt noia. Han sendte melding like etterpå og takket for en fin dag. Jeg fikk også melding av han dagen etterpå med noen spørsmål, som jeg svarte på. Vi chattet litt den dagen. I dag sendte jeg han noen meldinger, der jeg også skrev at jeg håpet vi kom til å sees om ikke så alt for lenge. Da skrev han at det måtte vi få til og slengkyss bak, ikke noe oppfordring om når, men både jeg og han er ganske opptatt de neste dagene med jobb og tur. Nå tenker jeg at jeg har blitt avvist, fordi jeg var så nervøs. Jeg har vært singel i 10 år og har likt det, og ikke ønsket en kjæreste, men har vært på Tinder en stund og møtt noen menn, men ingen som jeg likte før jeg møtte han. Nå er jeg redd jeg har skremt han unna. Noen som har noen lignende erfaring? Blir menn skremt av kvinner som er nervøse og som sier at de ikke har så mye erfaring. 

Anonymkode: a4c19...7aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro du, oppretthold kontakten. Slutter han å svare eller det går en uke uten kontakt så kan du begynne å bekymre deg. 

Anonymkode: 82d0d...3c7

Skrevet

Takk. Jeg har møtt en del menn, men da har jeg ikke vært så interessert. Jeg synes sånn her er ekstremt stressende. 

Skrevet
Huscafe skrev (6 minutter siden):

Takk. Jeg har møtt en del menn, men da har jeg ikke vært så interessert. Jeg synes sånn her er ekstremt stressende. 

Du kan ta det helt med ro. Om en person liker en annen person så bryr de seg ikke om du har vært singel i mange år. Og de tar kontakt med deg og er genuint interessert i å bli kjent med deg som petson og ikke bare kroppen din (hvis du skjønner hva jeg mener).

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke avvist og har ikke skremt han, dette går som smurt! Du hører fra han om ny date i løpet av uka hvis ikke kan du sende han melding til helgen og spørre om planene hans for neste uke. 

IKKE send masse meldinger i mellomtiden. Man trenger egrntid og å savne hverandre litt. Når han svarte som han gjorde uten å avtale ny dag tilsier at han trenger noen dager egentid og det er ingenting galt med det eller noe som betyr at han ikke er interessert lenger, det er helt normalt og ting går bra mellom dere ut fra det du beskriver :) :

Anonymkode: 808cf...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...