Gå til innhold

Rynker på menn = Turnoff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dere kvinner som er i 40 årene bryr dere nevneverdig om en potensiell partner har mye rynker? Er det et turn off?

Anonymkode: 5e6c7...273

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30årene og driter i det om du ellers er en normalt oppegående fyr. 

Anonymkode: 2f8c1...12d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg bryr meg om🙂Verken det, manglende hår og grått hår spiller ingen rolle for meg. Det er jo en naturlig del av det å bli eldre. En kan da ikke jakte etter unggutter heller hele livet😅Det er evt mannen bak dette jeg er interissert i❤️ Kjæresten min er 50 år, begynnende grått hår, vikene vokser seg lengre og lengre opp, noen rynker i pannen ++. Men for meg er han den fineste i hele verden❤️❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame i 30-åra her, og nei, det er ikke en dealbreaker. Jeg ser på hele pakka, helheten. 

Anonymkode: 3d3ee...6ca

AnonymBruker
Skrevet
Kaja-81 skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ikke noe jeg bryr meg om🙂Verken det, manglende hår og grått hår spiller ingen rolle for meg. Det er jo en naturlig del av det å bli eldre. En kan da ikke jakte etter unggutter heller hele livet😅Det er evt mannen bak dette jeg er interissert i❤️ Kjæresten min er 50 år, begynnende grått hår, vikene vokser seg lengre og lengre opp, noen rynker i pannen ++. Men for meg er han den fineste i hele verden❤️❤️

Som jeg skulle skrevet det selv. En fin mann er så utrolig mye mer enn bare alderen sin! 🥰

Anonymkode: 3d3ee...6ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde heller begynt å spekulere om en mann i førtiårene IKKE så ut som en mann i - nettopp - førtiårene. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er i midten av 30 årene, og ser selv at jeg har begynt å få litt rynker i panna… Så rynker er ikke noe jeg tenker over. Så lenge han ikke ser ut som han er 70 når han er i slutten av 30 årene

Anonymkode: 877fc...f00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke aldring er direkte sexy nei. 

Menn som Jon Almås tar botox og bruker god hudpleie og det syns jeg er bra. 

Rynker i seg selv er ikke noe dealbreaker, jeg har det selv også men gjør det jeg kan for å redusere dem og andre aldringstegn som f eks å farge håret. En mann med veldig mye rynker, tynt grått hår, grått skjegg osv er ikke noen for meg. Er kvinne i midten av 30 årene 

Anonymkode: bf923...968

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg syns ikke aldring er direkte sexy nei. 

Menn som Jon Almås tar botox og bruker god hudpleie og det syns jeg er bra. 

Rynker i seg selv er ikke noe dealbreaker, jeg har det selv også men gjør det jeg kan for å redusere dem og andre aldringstegn som f eks å farge håret. En mann med veldig mye rynker, tynt grått hår, grått skjegg osv er ikke noen for meg. Er kvinne i midten av 30 årene 

Skal mannen helst farge håret? Eller blir det for feminint

Anonymkode: cefe5...2ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal mannen helst farge håret? Eller blir det for feminint

Anonymkode: cefe5...2ed

Jeg syns det er fint at han farger håret i sin naturlige farge. Det er ikke feminint for ingen ser det. Kjenner til og med menn som farger øyebrynene i sin naturlige farge. De ser bare freshere ut ikke mer feminine ut 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare se på Knausgård 😍

Anonymkode: d45e6...e94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på om dere kvinner som er i 40 årene bryr dere nevneverdig om en potensiell partner har mye rynker? Er det et turn off?

Anonymkode: 5e6c7...273

Hvor gammel er du da? Alderen din kan være en dealbreaker. Men ikke huden.

Anonymkode: c1c9e...894

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, TS! Ingen ordentlige menn bryr seg om rynker. Vil du virkelig ha de kvinnene som eventuelt synes det er turnoff? Hvis ikke, hvorfor spør du?

Anonymkode: 19fd8...83b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Hvis det er en som dropper solkrem «for å bli brun», og derfor har fått mange rynker av solen, så er det turn-Off…

Anonymkode: 4a428...052

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sinnarynker og surerynker er ikke positivt, smilerynker er det. 

Med alderen blir personlighet ofte mer synlig i ansiktet. Gamle bitre folk har ofte bitterheten preget inn i ansiktet. Positive folk har det motsatte preget inn i sine rynker. 

Så ja jeg vil si at type rynker har litt å si. Hva de forteller. 

Anonymkode: a6942...424

AnonymBruker
Skrevet

Menns rynker er sa omtrent som kvinners rynker, tegn på at msn har levd en stund? Det er greit nok, hvis msn som dame også er i rynkealderen.

Anonymkode: e4b50...b18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må jo ta vare på seg selv. Da vil han ha mindre rynker. 

Anonymkode: 702db...a1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at en mann i 40årene ser voksen ut. 
Jeg vil ikke ha en mann på 40 år som ser ut som han er 20, men heller ikke en som ser ut som han er 60. 

Men det er helt klart MYE bedre med masse rynker enn masse botox! 

Anonymkode: 49567...8ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil ikke ha en mann på 40 år som ser ut som han er 20, men heller ikke en som ser ut som han er 60. 

Det får du ikke uansett for det fins ikke 😅 Men tror de fleste er enig i at det er mer attraktivt med en mann på 40 som ser ut som 35 enn 50. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...