Gå til innhold

Anger på at vi trakk oss fra budrunde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på utkikk etter ny bolig i over ett år og fant endelig noe innen rekkevidde prismessig som vi kunne tenke oss. Ble med i budrunden, men valgte å trekke oss til slutt da den gikk langt over prisantydning og jeg fikk kalde føtter, selv om vi hadde en del mer å gå på i forhold til finansieringsbevis. Nå anger jeg skikkelig på at vi ikke bydde mer. Vet det er umulig å si hvor langt budrunden ville gått hvis vi ikke ga oss, men synes likevel det er surt vi ikke prøvde litt mer når det er så langt i mellom boligene som vi faktisk har lyst på. Nå er det sommerferie straks, så da blir det vel stille på markedet i en del uker også... 

Noen som har opplevd det samme og senere kjøpt funnet noe de ble mer fornøyd med? Ønsker noen solskinnshistorier jeg kan trøste meg med 🌞

Anonymkode: 7deb1...7ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og angrer enda. Men - tok et halvt år før vi fant noe passende igjen, og den hadde ikke de samme kvalitetene men sånn ble det bare.

Anonymkode: e889a...729

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde bestemt oss for sluttsum i bud, da den ble overbydd ga vi oss. Endte opp med å kjøpe drømmeplassen 🌞

Anonymkode: b171d...80a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg lot meg rive med, så du kunne endt opp med det og 🙈

Anonymkode: 33366...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...