AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Jeg er sikkert ikke den eneste som har blitt kontaktet av en eller annen fra Afrika eller Midtøsten med hensikt å gifte seg med meg. Man rekker knapt å skrive hei, før man blir invitert ned med hele storfamilien til bryllup. Og det er ikke en overdrivelse engang. De kommer med store ord og snakker om kjærlighet uten at man kjenner hverandre overhodet. Det virker som de nærmest masseproduserer meldinger, i en eller annen desperat jakt på en naiv sjel. Jeg tar samtalene, fordi jeg synes det er morsomt. Selvsagt skjønner jeg at det er scam og at de ikke elsker meg, men de messer ut i det uendelige om det uoppnåelige ekteskapet… Synes det er et interessant fenomen. Jeg veksler litt mellom å synes de er kyniske og å synes synd på dem. De må jo være svært desperate slik de holder på? Anonymkode: 0209c...2fa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Legg til en militær fra USA eller England Anonymkode: 67fcb...ff9 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Er ofte et helt team bak Anonymkode: 48b14...043 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sikkert ikke den eneste som har blitt kontaktet av en eller annen fra Afrika eller Midtøsten med hensikt å gifte seg med meg. Man rekker knapt å skrive hei, før man blir invitert ned med hele storfamilien til bryllup. Og det er ikke en overdrivelse engang. De kommer med store ord og snakker om kjærlighet uten at man kjenner hverandre overhodet. Det virker som de nærmest masseproduserer meldinger, i en eller annen desperat jakt på en naiv sjel. Jeg tar samtalene, fordi jeg synes det er morsomt. Selvsagt skjønner jeg at det er scam og at de ikke elsker meg, men de messer ut i det uendelige om det uoppnåelige ekteskapet… Synes det er et interessant fenomen. Jeg veksler litt mellom å synes de er kyniske og å synes synd på dem. De må jo være svært desperate slik de holder på? Anonymkode: 0209c...2fa Nei er ikke synd i dem det er avskum spør du meg. Og lure folk for penger som bare ser etter kjærlighet og som blir helt betatt av kanskje for første gang i sitt liv i å få så mye oppmerksomhet fra en mann. Og så blir de lurt trill rundt. Ofte mennesker i en sårbar situasjon som kan bli lurt her. Så mange har mistet så mye penger på dette her og jeg syns det er helt håpløst at det aldri blir gjort noe med. Og den stakkaren som blir lurt ..blir sett på som idiot og taper her i Norge av alle som ikke er i en sårbar situasjon. Jeg syns mer synd i ofrene enn disse mannfolka gitt. De gjør det fordi de tjener jævla mye penger på det. Folk blir lurt hele tiden. Endret 12. juni 2023 av GrønnNellik68 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 De er ekstremt kyniske, kalkulerte og uempatiske. Det er fattigdom eller desperasjon som driver de, men det finnes millioner av fattige og desperate som velger å ikke drive psykisk og emosjonell mishandling og utnytting av andre mennesker med løgner og utspekulert grooming. Anonymkode: 853b9...901 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Jeg tror det er ett helt team av folk bak. Det kan like gjerne være en dame som du snakker med. Jeg er så lei av scam og falske profiler. Anonymkode: 8d004...037 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 De sitter i store kontorlokaler. Dette er en business for dem, jobben. Synes synd på? Neppe. De eneste det er synd på er de stakkarene som går fem på Anonymkode: 14bb8...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Man skjønner jo åpenbart at det er fake. En person som kontakter deg og sier at han elsker deg før du har rukket å skrive hei engang. De er ikke interessert i å bli kjent engang. De hopper rett til at de vil ha meg til Afrika for ekteskap. Om vi kjenner hverandre, om vi har felles språk, det bryr de seg katta om. Ler meg ihjel av han ene her. Han begynte å snakke om "him". At jeg skal gifte meg med "han", altså en tredjeperson. Tredjepersonen vil gifte seg med meg, snakke med meg. Jeg vet ikke engang hvem han mener jeg skal gifte meg med. Ikke kan han engelsk heller, men ringe til meg på messenger skal han (nei, tok selvfølgelig ikke telefonen!)😂 Stakkars menneske som er så desperat tenker jeg. Men ja, kan fullt gi mening at de sitter flere på et kontor. For jeg ble jo usikker på hvem han ville jeg skulle gifte meg med. Han eller en annen? Lol! TS Anonymkode: 0209c...2fa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 Og: Bildene han massesender til meg er ikke av samme mann som på profilbildet. Herregud tror han jeg er dum eller? 😂 Anonymkode: 0209c...2fa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #10 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og: Bildene han massesender til meg er ikke av samme mann som på profilbildet. Herregud tror han jeg er dum eller? 😂 Anonymkode: 0209c...2fa Sånne svindlere ønsker selvfølgelig å gå etter folk som er mest mulig dumme ja. blir vel lettere å svindle dumme folk, i stedet for å gå etter smarte folk... Anonymkode: 49d67...b90 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #11 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånne svindlere ønsker selvfølgelig å gå etter folk som er mest mulig dumme ja. blir vel lettere å svindle dumme folk, i stedet for å gå etter smarte folk... Anonymkode: 49d67...b90 Og han bare "I’m not lying to you". Nei nei da så , da er det jo bare å flytte til Iran da 😂 Anonymkode: 0209c...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå