AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Noe rart har skjedd. Enten så må jeg forminske fordi jeg bare ser halvparten av siden eller så må jeg "blåse" opp siden. Noen som vet? Anonymkode: cbaaf...c08
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Hold inne Ctrl-tasten og juster med minus eller pluss. Anonymkode: 3d8eb...b48
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hold inne Ctrl-tasten og juster med minus eller pluss. Anonymkode: 3d8eb...b48 Ble visst litt feil i overskriften. Jeg må enten forminske eller forstørre siden. Enten så er det veldig smått eller så er det veldig stort slik at jeg ikke får lest alt. Sitter forresten kun på tlf. Anonymkode: cbaaf...c08
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 On 6/12/2023 at 4:52 PM, AnonymBruker said: Ble visst litt feil i overskriften. Jeg må enten forminske eller forstørre siden. Enten så er det veldig smått eller så er det veldig stort slik at jeg ikke får lest alt. Sitter forresten kun på tlf. Anonymkode: cbaaf...c08 Vet ikke hvilken nettleser du bruker på mobil, men det er nok en innstilling for zoom-nivå. Gå til Google og søk på nettlesernavn og zoomnivå så finner du nok ut av det. Anonymkode: 009d2...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå