Gjest *håper* Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Har nå gått ca 4-6 dager etter forventet mens, og den har fremdeles ikke kommet. Sluttet på p-piller for ca et halvt år siden, og mensen har vært regelmessig siden da. Har noen ganger vært litt tidlig, men aldri sen. Har nå tatt en test som var negativ. Kan jeg være gravid eller er det bare jeg som håper for mye?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 jeg tok tester hver dag i en uke når jeg var på skikkelig babytur... negative hele tiden , men plutselig dagen etter en negativ var den jammen positiv! selvsakt er det en tjans! hadde du litt sen eggeløsning en du tror kan det være bare litt lite HCG i kroppen din akurat nå. jeg hadde ømme nipler (brystvorter) i 4+2 ... da fikk jeg også positiv test. lykke til... og clearblue digital er en treeeg test vis det var den du testet med...
Nominella Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Leste inne på en nettside at hjemme-graviditetstestene bortimot aldri løy når det gjalt den postive delen, men det var ofte feil når de viste negativt svar...
Gjest *håper* Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Meg igjen her.. Nå har jeg gått ca 6-8 dager over tiden, og fremdeles ingen mens. Har hatt menssmerter, men de begynner å gå over nå, var verre i helgen. Har hatt et par bitte små blødninger. Tok en test nå nettopp, den var negativ.... Kan det være noe annet som gjør at mensen ikke kommer? Har ikke stresset, verken på jobb eller med å bli gravid, så tror ikke det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå