AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Synes de blir så mye mer attraktive og virker som triveligere mennesker med et smil, men veldig mange profiler har bare bilder der de ser veldig alvorlige ut? Anonymkode: a296d...058 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 De tror at det er nok å bare ha en penis for at kvinner skal beundre dem og hvis man ikke gjør det så er man en kravstor fitte i deres øyne. Low effort menn går rett til venstre hos meg. Man ser stor forskjell på de som faktisk legger litt seriøsitet i å presentere seg selv på en bra måte og de som gir faen i hvordan profilen deres fremstår, men det er desverre stort overtall av low effort profilene, som igjen forklarer dette her menn gnåler om at bare 20% av profilene får matcher og ikke de selv. Da er det på tide å oppgradere bildekvaliteten og smile litt istedet for å klage over kravstore og vanskelige kvinner. Anonymkode: 362d1...003 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Statistikken på dette er jo krystallklar: Menn får færre likes om de smiler på bildene! Anonymkode: 1aed3...3f2 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Statistikken på dette er jo krystallklar: Menn får færre likes om de smiler på bildene! Anonymkode: 1aed3...3f2 Seriøst? Jeg som synes de er SÅ mye finere og mer innbydende når de smiler Anonymkode: a296d...058 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Statistikken på dette er jo krystallklar: Menn får færre likes om de smiler på bildene! Anonymkode: 1aed3...3f2 Slutt å jug Anonymkode: 362d1...003 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Fakta: Sitat Smiling varies by gender. Hinge found that there was a gender difference when it came to the question of whether to smile with teeth or without teeth. Women smiling with teeth were 76% more likely to get a like than those smiling without teeth. For men, it was the opposite. Men smiling without teeth were 43% more likely to get a like than those smiling with teeth. Stop it with the selfies. Hinge found selfies were 40% less likely to receive a like. Get off the beach. For both genders, beach photos were relatively less likely to get a like, whereas sports photos were more likely to — to the tune of plus 75%. Let people see your eyes. Hinge found sunglasses pushed down your chances by 41%. The biggest downer was a potential rival. Posing with a “possible significant other” put a damper on likes, as it lowered your chances by 98% https://www.thecourier.co.uk/fp/news/2544146/men-not-show-teeth-dating-app-according-research/ Anonymkode: d508f...9a2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Sitat So what's the relation between smiling and attraction? According to a study by the American Psychological Association, non-verbal cues like expressions and body language play a very constructive role in shaping one's perception of the other (via TIME). While the study demonstrated that both men and women prefer a hint of shame in their prospective partner's photos, they have entirely different views about smiling (via Science Daily). The study revealed that men are sexually attracted to women who have big, cheesy grins on their faces. Additionally, it was also determined that men found neutral and prideful facial expressions to be undesirable traits in women. Women, on the contrary, found men who did not smile to be more attractive sexually. So, what's the reason women prefer men who do not smile? Let's find out! Read More: https://www.healthdigest.com/430390/why-men-who-smile-often-arent-as-appealing-to-women/ Anonymkode: d508f...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Mange menn har stygge tenner etter snusing, cola, røyking osv så jeg støtter den at menn som smiler uten tenner er bedre enn å smile med tenner, med mindre tennene er rette og hvite Men smil generelt er avgjørende både online og IRL for hvor approachable og sjarmerende man syns noen er. Anonymkode: 362d1...003 1
Okapi Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 Kan bare snakke for meg selv, men om jeg prøver å smile på en selfie, blir fort resultatet enten slagpasient eller seriemorder. Ingen av delene er sånn kolossalt bedårende. 3
Gjest Drakensson Skrevet 12. juni 2023 #10 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De tror at det er nok å bare ha en penis for at kvinner skal beundre dem og hvis man ikke gjør det så er man en kravstor fitte i deres øyne Anonymkode: 362d1...003 .....hva er det som feiler deg?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #11 Skrevet 12. juni 2023 Hvorfor tar kvinner bildet i speilet, og ser inn i sine egne øyne i stedet for kameralinsen? Det ser bare så latterlig idiotisk ut. Anonymkode: 00731...556 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #12 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar kvinner bildet i speilet, og ser inn i sine egne øyne i stedet for kameralinsen? Det ser bare så latterlig idiotisk ut. Anonymkode: 00731...556 Menn også tar speilselfier! Noen har til og med flere slike bilder på profilen sin - enig i at det ser veldig selvopptatt ut. Anonymkode: 8056f...02b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juni 2023 #13 Skrevet 12. juni 2023 Enig, synes det er så mye finere med et fint smil. De blir mye mer attraktive om de smiler.
svartkatt Skrevet 12. juni 2023 #14 Skrevet 12. juni 2023 De konsentrerer seg om å ta bildet. Mer enn nok å tenke på det. 😆 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #15 Skrevet 12. juni 2023 Det er faktisk en veldig masulin egenskap å ikke fremstå for tilgjort og jålete. Low effort er normalt ganske effektivt hvis man ellers er rimelig attraktiv. Anonymkode: ed590...73a 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #16 Skrevet 12. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Seriøst? Jeg som synes de er SÅ mye finere og mer innbydende når de smiler Anonymkode: a296d...058 Du synes kanskje det, men det viktigste for menn er å maksimere antall likes. Det er stor forskjell på 20 likes og 2 likes liksom, er det få eller ingen likes blir det jo umulig Anonymkode: 1aed3...3f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #17 Skrevet 12. juni 2023 Det er vanskelig å se smilet uansett da de fleste sitter med mobilen i fanget og tar bilde av dobbelthaken sin. Anonymkode: c908a...edb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #18 Skrevet 12. juni 2023 Å få til gode selfies med smil, synes jeg er kjempevanskelig. Førstebildet mitt, er tatt av en annen person, der jeg er i aktivitet, og smiler bredt. Dette bildet har jeg fått komplimenter på. Jeg har også et par selvtatte, med varierende grad av smil på. Jeg er i alle fall bevisst på å ikke se misfornøyd ut, medmindre det er i en humoristisk situasjon. Det trenger ikke å være oppstilte modellbilder, men bilder tatt av andre, vil nesten bestandig bli bedre. Anonymkode: dc107...5ab
Tiuren Skrevet 12. juni 2023 #19 Skrevet 12. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: De tror at det er nok å bare ha en penis for at kvinner skal beundre dem og hvis man ikke gjør det så er man en kravstor fitte i deres øyne. Low effort menn går rett til venstre hos meg. Man ser stor forskjell på de som faktisk legger litt seriøsitet i å presentere seg selv på en bra måte og de som gir faen i hvordan profilen deres fremstår, men det er desverre stort overtall av low effort profilene, som igjen forklarer dette her menn gnåler om at bare 20% av profilene får matcher og ikke de selv. Da er det på tide å oppgradere bildekvaliteten og smile litt istedet for å klage over kravstore og vanskelige kvinner. Anonymkode: 362d1...003 Ser strategien om å filtrere bort noen bestemte typer kvinner virker 2 1
Tiuren Skrevet 12. juni 2023 #20 Skrevet 12. juni 2023 Har prøvd å smile på bilder jeg tar selv, men det ser somregel ut som jeg har vondt i magen.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå