Gå til innhold

Han tar jo ikke første steget, hva er galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en greie med en fyr siden 2010, masse bikk og smiling blabla, Det virker som han blir så nervøs at han barer løper vekk når han vurderer å ta første steget og det har gått så lang tid at jeg begynner å bli gal og gammel, men jeg skjønner det bare ikke , hatt forhold og mange ONS ingen menn var sjenerte i det hele tatt. Herregud. jeg orker ikke, kommer kan til å ta første steget noen gang?

ikke be meg ta det. det er prinsippsak

kvinne 33

Anonymkode: ad269...66f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mange ONS langs veien virker ikke som du venter noe særlig, la han holde på eller kanskje er det fordi det begynner å bli trangt med alternativer? :P

Anonymkode: 98bf0...03e

AnonymBruker
Skrevet

Verdens dårligste prinsippsak.

Anonymkode: 78d4c...bc7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Med mange ONS langs veien virker ikke som du venter noe særlig, la han holde på eller kanskje er det fordi det begynner å bli trangt med alternativer? :P

Anonymkode: 98bf0...03e

Haha det er nok det. Hun er 33 og han er nok det beste alternativet som en gjeldsslave i 30 år for en kåk.

Anonymkode: 873a0...908

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ikke interessert da

Anonymkode: 40c50...a90

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det folk lurer på her på KG. Han tør ikke gå videre og det vel ikke du og med all den mann kontakten bak deg. Vikrer merkelig. Går ikke han inne for det, men samtidig som du vil noe mer, er du nødt til å ta det steget. Det er faen meg 13 år siden og det virker som du har gått videre så hvorfor lure på noe så dumt?

Anonymkode: bd533...bed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hatt forhold og mange ONS i

Virker ikke som du venter på det steget der nei....

Anonymkode: 46259...41e

AnonymBruker
Skrevet

Han er neppe interessert på måten du tror. Liker man noen i den grad at man vil bli kjent og i et forhold så får man ut fingeren før det har gått 13 år med blikk og smil. 

Blikk og smil kan være helt uskyldig flørt uten intensjon og ønske om noe mer, eller det kan være helt normal høflighet og imøtekommenhet uten noe annet som ligger i det. 

Gå videre. 

Anonymkode: 9680d...644

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter 13 år så er det vel på tide å innse at han ikke er interessert. 

Anonymkode: abede...ce9

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje det er en prinsippsak for ham å ikke ta første steget med damer som tviholder på idiotiske prinsipper?

Anonymkode: ac837...c46

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er like patetisk hver gang.. Når skal dere slutte å klage på noe dere ikke engang våger å gjøre selv, det blir bare for dumt 

Anonymkode: 423c0...650

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er neppe interessert på måten du tror. Liker man noen i den grad at man vil bli kjent og i et forhold så får man ut fingeren før det har gått 13 år med blikk og smil. 

Blikk og smil kan være helt uskyldig flørt uten intensjon og ønske om noe mer, eller det kan være helt normal høflighet og imøtekommenhet uten noe annet som ligger i det. 

Gå videre. 

Anonymkode: 9680d...644

Ikke for å skjelle ut kvinner eller noe, men den myten med at kvinner tar hva som helst når de blir eldre stemmer nok og den tråden er bare på toppen av kaken. hun  har gått videre i det hun sier hun har hatt mange forhold samt seksuelle kontakter med menn, men b are ikke med han. Hun ville nok ikke noe mer enn oppmerksomheten da så derfor gjorde hun ikke stort med det. Nå kommer han i tankene, Hvorfor det? tipper noe der nede.

• VIl slå seg ned ro og menn rundt seg ikke er klare for det
  • Vært i mange kortvarig seksuelle forhold og tør ikke ta sjansen med de nye
  • Interessen for hun synker
  • Hun har ikke tid for tinder og annet arena for dating pga fruktbarhet

La meg understreke at det er fult mulig å se en person anderledes enn det man gjorde tidligere, men her tyter det selvegoisme.

Anonymkode: 517fb...196

AnonymBruker
Skrevet

For en idiotisk holdning!

Kvinner kan ta første steget i lik sammenheng som menn og det skjer ofte, like ofte som menn tar om ikke oftere. Dette er prinsipp altså å be en bekjent person man liker ut på date, men ikke å gi kroppen sin til vilt fremmede menn?

Voks opp!!

Anonymkode: ad2b4...7c9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har en greie med en fyr siden 2010

Jeg hadde et håp om at dette var en skrivefeil, helt til jeg så: 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

det har gått så lang tid at jeg begynner å bli gal og gammel

...Wow 🤯 Det er lenge å vente på et første steg! 

Ta første steg og gi faen i prinsipper. Hvis ikke det hjelper, så er du helt nødt til å legge dette bak deg og gå videre i livet. Du har potensielt kastet bort 13 år av livet ditt 😢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg hadde en greie med en fyr når jeg var sånn 18ish.Da var jeg for ung, han løp og gjemte seg om jrg dukket opp på samme fest etc som han i den tiden, samtidig som vi chattet. (Høres ut som en helt mongo incel fyr.. I know! Men, nei! Han var/er en av de mest populære 🤯) 6år imellom oss så. Jeg droppet det hele. 

Når jeg var 26år prøvde han å ta opp kontakten med meg igjen, men da var jeg i et forhold. Så ble jeg nabo med en av hans bestevenner. Og når jeg ble singel igjen tok han kontakte med meg. .. Han kom aldri på besøk til kompisen sin, for jeg var der.. Assa herregud.. 

Sa at han alltid har likt meg og bla bla. Men, han hadde baby, og samboer, og måtte finne ut hva han skulle gjøre der. 

Altså wtf! 

Nei, man må slutte å gi energi til slike energityver.. Enten så må de ta grep, eller så må de fuck off!.. 

Anonymkode: bd5fe...3ca

• Liker 2
Skrevet

Er det han som går forbi butikken din? Syns jeg husker noen lignende innlegg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel. Der har du svaret og problemet.

• Liker 2
Skrevet

Han tør ikke. 

Enkelt og greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har ventet i 13 år, tror jeg det er lurt å gå videre hvis du ikke tenker å gjøre noe med det selv. Det er dødfødt. 

Anonymkode: 518fa...658

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 14.50):

Har en greie med en fyr siden 2010, masse bikk og smiling blabla, Det virker som han blir så nervøs at han barer løper vekk når han vurderer å ta første steget og det har gått så lang tid at jeg begynner å bli gal og gammel, men jeg skjønner det bare ikke , hatt forhold og mange ONS ingen menn var sjenerte i det hele tatt. Herregud. jeg orker ikke, kommer kan til å ta første steget noen gang?

kvinne 33

Kanskje denne mannen har lest en del her inne på Kvinneguiden, og derfor er bekymret for å bli anklaget for å være en "masekopp" dersom man forsøker å gi noen flere tegn det som allerede har kommet fra ham=

Eller så regner han sannsynligvis med at tråd-starter her ikke er interessert uansett. Ellers ville du sikkert vist litt mer interesse selv også. I stedet for å bare vente på denne mannen hele tiden. Vi lever ikke på 1700-tallet lenger altså.  

Anonymkode: 32218...068

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...