AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Hva skjedde, og hvordan gikk det? Har en venn som har kommet utfor ei som falt hodestups. De hadde det fint en stund og følelsene var gjensidige, men så ble det slutt og nå er hun besatt etter å få han tilbake. Han har funnet ei ny og er rett og slett redd denne eksen som fremdeles mener at han er "hennes"... Anonymkode: 81213...9d1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Har skjedd ja. Sær opplevelse. Anonymkode: 886a3...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Hvordan gal da? Typisk hva som beskrives som gal eks av menn er for eksempel en som fortsatt håper de kan bli sammen igjen, sender meldinger, eller en som trenger closure og ikke får det og maser om å få det, eller en som fortsatt har følelser fordi han sender blandede signaler ene øyeblikket at han savner henne eller fortsetter å ha sex med henne og andre øyeblikket at han har dame. Typisk hva som beskrives som gal eks av kvinner er for eksempel truende menn som truer med å drepe, selvmord, ødelegge livet hennes, stalker henne utenfor jobben, står i hagen hennes og prøver å bryte seg inn selvom han har fått helt klart og tydelig nei og la meg være i fred. Anonymkode: 5ad3a...b11 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Sikkert variasjoner. Men hun her er i hvert fall ei som veksler mellom å sende masse stygt til å tigge å be om en ny sjanse, enda det er slutt og han har funnet en ny. Hun henger seg helt opp og sender laaange avhandlinger flere ganger om dagen, det virker veldig ustabilt. Er egentlig interessert i å høre alt av erfaringer så trenger ikke være lik hun her Anonymkode: 81213...9d1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 To ganger. Ene ble så hevnlysten etter å bli dumpet at hun kom med falsk anmeldelse Hun siste, stalket meg i så stor grad at jeg fikk ordnet besøksforbud. Begge to virket som veldig gode, snille og omsorgsfulle damer inntill slutten, så er blitt mer forsiktig med hvem jeg stoler på Anonymkode: f12fb...47a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skjedde, og hvordan gikk det? Har en venn som har kommet utfor ei som falt hodestups. De hadde det fint en stund og følelsene var gjensidige, men så ble det slutt og nå er hun besatt etter å få han tilbake. Han har funnet ei ny og er rett og slett redd denne eksen som fremdeles mener at han er "hennes"... Anonymkode: 81213...9d1 Hvor gammel er vennen din og hun dama?😊 det er vel ikke så vanlig å skrive stygge meldinger etter brudd.🤷🏼♀️ med mindre mannen har vært en fæl mann mot henne, voldelig osv. Anonymkode: 3bb18...67b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan gal da? Det kan være falske anklager om vold og voldtekt. Det kan være stalking. Det kan være baksnakking og drittslenging. Det kan være å ikke ta et nei for et nei. Etc. Anonymkode: 57028...889 1
Gjest Vitalogy Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 (endret) Tidlig i 20-årene ble jeg anmeldt. Det var ubehagelig, men jeg visste jo at politiet ville finne anmeldelsen grunnløs, hvilket de raskt gjorde. Det hjalp meg også sosialt at ingen rundt meg kjøpte hennes påstander. Dette er mange år siden. Jeg ser det ikke slik at jeg var en "mann utsatt for gal kvinne". Jeg var i ung alder med et manipulativt, kynisk løgnaktig menneske jeg burde holdt meg langt unna. Redigert: Tror ikke historier som min egentlig er så relevant til tilfellet du så vidt beskriver, TS. "Gal kvinne" blir veldig upresist og lite analytisk... Endret 12. juni 2023 av Vitalogy
ClausSaus Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skjedde, og hvordan gikk det? Har en venn som har kommet utfor ei som falt hodestups. De hadde det fint en stund og følelsene var gjensidige, men så ble det slutt og nå er hun besatt etter å få han tilbake. Han har funnet ei ny og er rett og slett redd denne eksen som fremdeles mener at han er "hennes"... Anonymkode: 81213...9d1 Ikke "etter meg", nei. Men jeg har i yngre dager oppdaget at ei jeg var på vei inn i et forhold med ikke var helt god i nøtta. Legger ikke ut detaljer på nett, men det ble en lærepenge. Don’t stick your dick in crazy.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #10 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvor gammel er vennen din og hun dama?😊 det er vel ikke så vanlig å skrive stygge meldinger etter brudd.🤷🏼♀️ med mindre mannen har vært en fæl mann mot henne, voldelig osv. Anonymkode: 3bb18...67b Godt voksne. Begge i 50-åra Anonymkode: 81213...9d1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #11 Skrevet 12. juni 2023 Ja. Så jævlig. Kjenner at jeg ikke orker å ta det frem igjen. Anonymkode: 00bb5...24a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan gal da? Typisk hva som beskrives som gal eks av menn er for eksempel en som fortsatt håper de kan bli sammen igjen, sender meldinger, eller en som trenger closure og ikke får det og maser om å få det, eller en som fortsatt har følelser fordi han sender blandede signaler ene øyeblikket at han savner henne eller fortsetter å ha sex med henne og andre øyeblikket at han har dame. Typisk hva som beskrives som gal eks av kvinner er for eksempel truende menn som truer med å drepe, selvmord, ødelegge livet hennes, stalker henne utenfor jobben, står i hagen hennes og prøver å bryte seg inn selvom han har fått helt klart og tydelig nei og la meg være i fred. Anonymkode: 5ad3a...b11 Signerer denne😅 Jeg har en eks som har stalket meg nå i nærmere 6 måneder. Han ringer vennene mine i hytt og pine og står ofte på døra mi selvom jeg har fått meg en ny samboer. Brått har han blokkert meg over alt og gått inn i et nytt forhold på Facebook. Plutselig snakker han rundt om at jeg er en gal eks til vennene sine..🤭 Anonymkode: 364dd...e54 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå