AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Del Skrevet 12. juni 2023 Bruker cc+ fra it cosmetics. Noen ganger bruker jeg foundation i pudderform fra mac. På kvelden når jeg vasker ansiktet med ansiktssåpe så føler jeg at sminken fortsatt sitter rundt øynene. Altså under øynene der man har litt linjer/rynker. Jeg må vaske 2-3 ganger rundt og der og må gni litt med fingerene også Er det flerr som har sånn? Anonymkode: 2180f...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Del Skrevet 12. juni 2023 Bruker du rensemiddel for vannfast sminke? Anonymkode: 8f0b8...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Del Skrevet 12. juni 2023 Du må bruke sminkefjerner før ansiktsrens Anonymkode: 0b9fa...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Del Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker du rensemiddel for vannfast sminke? Anonymkode: 8f0b8...fc2 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må bruke sminkefjerner før ansiktsrens Anonymkode: 0b9fa...dc3 Bruker denne https://www.kicks.no/filorga/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsrens/mousse-foam-cleanser-150-ml?gclid=CjwKCAjwhJukBhBPEiwAniIcNYd71eqjT75depuqxmJ28K7yLl6xh90S2-tazwtU1WPYUqm8epjtvRoCzfcQAvD_BwE Og det står på den at den fjerner sminke Anonymkode: 2180f...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 13.27): Bruker du rensemiddel for vannfast sminke? Anonymkode: 8f0b8...fc2 Hva bruker du Anonymkode: 2180f...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Del Skrevet 13. juni 2023 Kjøp microfirklut som er til å fjerne sminke. Som f.eks denne: https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/magic-eraser-makeup-remover---pink Funger supert. Anonymkode: 35e48...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 13.24): Bruker cc+ fra it cosmetics. Noen ganger bruker jeg foundation i pudderform fra mac. På kvelden når jeg vasker ansiktet med ansiktssåpe så føler jeg at sminken fortsatt sitter rundt øynene. Altså under øynene der man har litt linjer/rynker. Jeg må vaske 2-3 ganger rundt og der og må gni litt med fingerene også Er det flerr som har sånn? Anonymkode: 2180f...0d2 Mange renseprodukter fjerner vanlig sminke greit, men ikke vannfast sminke, "long lasting"- sminke og solkrem. CC-kremen fra IT Cosmetics inneholder både solfaktor og er langtidsholdbar. Det du kan gjøre, er å bruke en oljerens/rensebalm først, for å løse opp sminken skikkelig, og så bruker du skumrensen fra Filorga etterpå. Da får du fjernet sminken grundig uten å gnikke og gnu. Noen oljer/balmer du kan prøve: The Inkey List Oat Cleansing Balm Lumene Nordic Hydra Oat Milk Oil Cleanser (denne bruker jeg selv for tiden, den er både effektiv og skånsom) Plantheque The All I Avo Wanted Cleansing Oil (denne liker jeg også veldig godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå