Gå til innhold

Hva gjør man med opplevelsesgaver som ikke passer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også dritlei av å måtte forklare om igjen og om igjen, og velger til tider feige unnvikelsesstrategier🫣Prøver bare å overleve. Det er svært vanskelig å vite hvordan smertene eller evt spying er onsdag kl 17. Om man har fått tre timer søvn nettene før så man orker noe😌

Anonymkode: 14e7f...793

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det er vanskelig! Jeg hadde heller ikke taklet en slik gave, selv om jeg hadde satt veldig pris på tanken.

Nå var det i utgangspunktet ikke meningen at du skulle vite om dette på forhånd, så jeg ville latet som ingen ting. På dagen ville jeg vist glede og takket for gaven, og sagt at det var hyggelig/omtenksomt av dem. De mener det jo bare godt, og hadde det vært min bursdag ville jeg gjort mitt for å beholde en hyggelig og feststemt stemning den dagen.

Så kan man ta det opp med gruppen i ettertid. Jeg ville sagt at jeg satte veldig pris på gaven og at jeg i utgangspunktet hadde hatt veldig lyst til å bli med, men at det dessverre blir umulig grunnet helsetilstand. Billetten er sikkert kjøpt allerede, så om du sier i fra nå eller etter festen gjør nok ikke så stor forskjell. Og er det en populær artist er det nok ikke noe problem å gi billetten videre til en annen bekjent eller selge den på Finn. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...