AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Jeg har meldt inn en jeg har bevis på svindler NAV på AAP, bl.a ved å jobbe svart og som har innrømmet at hun simulerer sykdom,skjuler sparekontoer og svindler nødhjelp slik at hun får utbetalinger hun ikke skulle hatt. Hvor lang tid tar det fra man har tipset til det vil bli undersøkt? sånn før dere flyr i strupen på meg så har hun innrømmet høyt for meg flere ganger at hun lurer systemet, og ler av hvor lette de er å lure. Jeg har også gjort nok observasjoner av henne opp gjennom årene til å se at de tingene hun hevder feiler henne ikke stemmer. Anonymkode: 9a73e...b37
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Å melde inn svindel av AAP er alltid bra. Aner ikke hvor lang tid det tar. Anonymkode: e2331...3c7
Gjest Adobyen Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Jeg vet ikke hvordan rutinene er, men du får ikke vite noe om saken hvis ikke din bekjente forteller det selv. Husk også at noen liker å tøffe seg og later som om de gjør mye galt.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Hvis det i det hele tatt blir gjort noe med, så kan det ta lang tid. Jeg meldte inn 2 konkrete svindelsaker for 10+ år siden, ble ikke gjort noe med det. Anonymkode: 3569a...47f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 Spørs på omfanget av svindelen, hvorvidt det har blitt levert inn dokumentasjon osv. (Ja, det kreves jo, om du bare gjengir noe hun har fortalt så kan hun jo nekte i neste omgang - det må være noe håndfast), når det ble gjort, NAV sin kapasitet osv. Det skjer nok dersom det foreligger dokumentasjon, men det kan jo ta lang tid. Du får nok heller ikke vite noe mer, siden dette er et forhold mellom henne og NAV, og NAV har taushetsplikt ovenfor de som ikke er part i saken. Anonymkode: 84344...f44
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har meldt inn en jeg har bevis på svindler NAV på AAP, bl.a ved å jobbe svart og som har innrømmet at hun simulerer sykdom,skjuler sparekontoer og svindler nødhjelp slik at hun får utbetalinger hun ikke skulle hatt. Hvor lang tid tar det fra man har tipset til det vil bli undersøkt? sånn før dere flyr i strupen på meg så har hun innrømmet høyt for meg flere ganger at hun lurer systemet, og ler av hvor lette de er å lure. Jeg har også gjort nok observasjoner av henne opp gjennom årene til å se at de tingene hun hevder feiler henne ikke stemmer. Anonymkode: 9a73e...b37 Du vil selvsagt aldri få oppdatering underveis,så for alt du vet kan de allerede ha begynt å titte inn i saken . Anonymkode: 19129...6c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå