Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sin bror er evig ungkar, har kan plutselig finne ut at han skal ha en uke ferie hos oss vi bor ca 12 timer unna han. Men det som jeg syntes er litt sært et at han kommer når vi jobber, han får nøkkel til huset og styrer seg selv. Men jeg syntes det er litt sært når mannen min jobber kveld og svogeren min vil at vi skal gå på kino, tur i skogen osv, når ungene var små var de en slags buffer men nå er det bare meg og han og jeg syntes det er litt rart..  på den ene siden er det jo koselig at han vil komme men på den andre siden er det kleint når det er mye jeg som er alene med han…

Anonymkode: 1230d...fc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt 

Anonymkode: c886c...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det kleint? 

Han er familie og hvis dere går bra overens er det vel bare hyggelig 😊

Anonymkode: eacbf...74a

• Liker 4
Skrevet

Er du tiltrukket av han kanskje? Ubevisst eller bevisst..

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva eksakt er kleint med det? 

Anonymkode: ad38f...20e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han føler vel han har et søskenforhold til deg.

Anonymkode: 903bb...046

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår heller ikke det kleine i det… jeg har også en svoger, og kan fint henge litt med han uten at det er kleint. 

Anonymkode: 79540...474

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du synes det er vanskelig å gjøre helt hverdagslige ting sammen med et av dine familiemedlemmer. Hvorfor? Og hvordan fungerer du til daglig? 

Anonymkode: 99779...39c

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor følte du at du måtte bruke barna som buffer, når de var små? 

Legger han an på deg, eller? 

Ser ikke helt ellers det er kleint å være venn med en svoger.

Anonymkode: d58b4...dfc

• Liker 1
Skrevet

Hvis TS mangler kjemi med denne svogeren, så blir det fort litt kleint å gå skogsturer om kvelden eller være hjemme alene sammen med han. Det burde da alle skjønne. Jeg har det slik selv med folk jeg mangler kjemi med. Om de er familiemedlemmer på min mann sin side gjør ikke at man automatisk blir nær eller har supergod kjemi. Det at han i tillegg har nøkkel til TS og mannen sin bolig kan i tillegg oppfattes som ganske invaderende. Du kan jo komme rett fra dusjen på badet og møte din svoger ansikt til ansikt i det han låser seg inn i boligen. Også det at han er i huset mens de som bor der er på jobb ville jeg reagert litt på. Det tror jeg mange ville følt som ubehagelig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Hadde også syntes det var kleint. Si til mannen din at han gjerne kan komme men ikke hvis han skal jobbe kveld og du må underholde han..

Anonymkode: 484b2...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...