lurifax Skrevet 12. juni 2023 #1 Del Skrevet 12. juni 2023 Hva er best å bruke for å få hvite joggesko hvite igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. juni 2023 #2 Del Skrevet 12. juni 2023 Jeg har vasket mine Nike Air Max med På Stell sitronsåpe og tannbørste, og det fungerer greit. Må gjerne la sitronsåpen virke litt. Har også prøvd Vanish spray men synes ikke det funker særlig bedre. På hvite skinnsko har jeg brukt en skopuss fra skobutikken beregnet på hvitt skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 13. juni 2023 #3 Del Skrevet 13. juni 2023 Prøv med skurekrem. Det bruker å funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiloijdh Skrevet 13. juni 2023 #4 Del Skrevet 13. juni 2023 bruk sko-rens med børste og vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. juni 2023 #5 Del Skrevet 13. juni 2023 Ren klor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 13. juni 2023 #6 Del Skrevet 13. juni 2023 C Soap? https://images.app.goo.gl/TjnPQk28xjS36H8Y9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå