Gå til innhold

Erfaring med hormonplaster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på det i går. Er 55 år, og er plaget med leddsmerter, tørrhet både her og der, nedstemthet, dårlig søvn  og null konsentrasjonsevne.
Har håp om at dette skal hjelpe, etter at venninnene mine har snakket varmt om hormonplaster for overgangsplager.

Lurer på om noen her bruker det, og hva dere syns?
Har dere fått hjelp av dette?

Hvilke bivirkninger?

Gikk dere opp i vekt (eller kanskje ned?)?

Påvirket det sexlysten?

Anonymkode: 7ac0e...459

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger

Anonymkode: 485de...8f6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg droppet de plastrene pga de er vanskelige å få tak i, man risikerer å måtte gå uten i perioder. Snakk med gynekolog om det finnes noe annet for deg. Vet plastrene er gode for mange men som sagt, det er problemer med leveranse. Selv bruker jeg Lenzetto spray og den holder borte mine overgangsplager.

Anonymkode: 96be6...c35

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg var deg ville jeg droppet de plastrene pga de er vanskelige å få tak i, man risikerer å måtte gå uten i perioder. Snakk med gynekolog om det finnes noe annet for deg. Vet plastrene er gode for mange men som sagt, det er problemer med leveranse. Selv bruker jeg Lenzetto spray og den holder borte mine overgangsplager.

Åja, hm, det kan jo være litt dumt ja. Er du sikker på at det fortsatt er sånne problemer? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, hm, det kan jo være litt dumt ja. Er du sikker på at det fortsatt er sånne problemer? 

Ja, var på nyhetene senest i helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...