AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Jeg begynte på det i går. Er 55 år, og er plaget med leddsmerter, tørrhet både her og der, nedstemthet, dårlig søvn og null konsentrasjonsevne. Har håp om at dette skal hjelpe, etter at venninnene mine har snakket varmt om hormonplaster for overgangsplager. Lurer på om noen her bruker det, og hva dere syns? Har dere fått hjelp av dette? Hvilke bivirkninger? Gikk dere opp i vekt (eller kanskje ned?)? Påvirket det sexlysten? Anonymkode: 7ac0e...459
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Hvis jeg var deg ville jeg droppet de plastrene pga de er vanskelige å få tak i, man risikerer å måtte gå uten i perioder. Snakk med gynekolog om det finnes noe annet for deg. Vet plastrene er gode for mange men som sagt, det er problemer med leveranse. Selv bruker jeg Lenzetto spray og den holder borte mine overgangsplager. Anonymkode: 96be6...c35
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg var deg ville jeg droppet de plastrene pga de er vanskelige å få tak i, man risikerer å måtte gå uten i perioder. Snakk med gynekolog om det finnes noe annet for deg. Vet plastrene er gode for mange men som sagt, det er problemer med leveranse. Selv bruker jeg Lenzetto spray og den holder borte mine overgangsplager. Anonymkode: 96be6...c35 Åja, hm, det kan jo være litt dumt ja. Er du sikker på at det fortsatt er sånne problemer? Anonymkode: 7ac0e...459
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åja, hm, det kan jo være litt dumt ja. Er du sikker på at det fortsatt er sånne problemer? Anonymkode: 7ac0e...459 Ja, var på nyhetene senest i helga. Anonymkode: 96be6...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå