Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På skoleavslutningen her om dagen la jeg merke til at min datter har litt "barnslige" klær sammenlignet med de andre jentene. Jenta mi hadde på seg kjole i rosa, hvitt og lilla i krepp. De andre hadde mye kulere, litt eldre stil. Jeg har vel egentlig sett det lenge, men det ble så tydelig på avslutningen.

Jeg synes dette er så vanskelig. Jeg har ikke lyst til at hun skal gå med magetopp og lignende. Men jeg vil heller ikke kle henne som et lite sukkertøy. Selv er hun veldig glad i "søte" klær, men begynner å bli litt mer interessert i andre ting. I det siste har hun likt å gå med olashorts og hvit heklet genser med singlet under. Men jeg skulle gjerne hatt litt råd: Litt tøffe klær til jente 11.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har yngre døtre så er ingen ekspert. Men H&M og Name It har jo mye forskjellig. Kanskje du finner noe inspirasjon i nettbutikkene deres? Vi handler også endel fine jenteklær hos Lindex og på Ellos.no.  

Anonymkode: acb9e...01c

AnonymBruker
Skrevet

En 11-åring pleier å ha meninger og ønsker selv. Hør med henne hva hun vil ha. Og det gjør jo ikke noe om det ikke er det samme som de andre går med. 

Anonymkode: d9e3a...480

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min 10 åring handler på hm på dame avd i xxs. Det skal være kult nå til dags, ikke fint 🤷🏻‍♀️😄

Anonymkode: 5b47e...7d8

Skrevet

Jeg synes Lindex og KappAhl har mye fint til den alderen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har døtre + nieser mellom 9 og 13. Jeg ser et skifte på hvor de kjøper klær og hva slags stil de har i den alderen. HM er fremdeles ok, men ikke klær som også er tilgjengelig for de yngre barna (krise å komme i samme klær som yngre barn på skolen). Det skal helst ikke være veldig fargerikt eller mye mønster lenger. Vide jeans, skjørt med volanger, basic t-skjorter med litt detaljer, tennisskjørt. De eldste har begynt å kjøpe klær i xs og S på dameavdelingen. 

Gina Tricot young har klær rettet mot den aldersgruppen. Zara er også populært. Jeg handler også sporty klær fra Nike, Puma osv hvor som helst. Fila har vært populært lenge, usikker på hvor lenge det varer. Jeg kan ikke lenger kjøpe klær på Lindex eller KappAhl til min 9-åring, men her kan det være geografiske forskjeller (bor i Oslo). 

Anonymkode: c9bca...930

AnonymBruker
Skrevet

Zara har de fineste og kuleste

Anonymkode: b6b86...abb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Young Gina hos Gina Tricot :) 

Anonymkode: 40b24...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...