Gå til innhold

Hvorfor er tog så himla dyrt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer en reise til Trondheim i slutten av uka og ser at det er billigere å fly, enormt mange flere avganger, og det tar mye kortere tid. Hvorfor i all verden er det så dyrt med tog? Ser det samme på Sørlandsbanen. Billigere å fly Oslo Kristiansand, enn å ta toget, og det tar også mye kortere tid. 

Anonymkode: eec95...709

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare du som har dårlig råd 

Anonymkode: 19d9b...000

AnonymBruker
Skrevet

Tar aldri tog mellom de større byene i Norge. Det er for dyrt, ukomfortabelt og går alt for tregt. Dessuten risikerer man å bli strandet flerfoldige timer midt inni en tunell ved strømstans, uten tilgang til mat, drikke og toaletter. Tok tog fra Oslo til Trondheim en glovarm sommerdag for noen år siden. Da fungerte ikke aircondition og de var utsolgt for mat og drikke. Nei takk, tar heller fly jeg. 

Anonymkode: afbf0...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er bare du som har dårlig råd 

Anonymkode: 19d9b...000

WTF? 

Anonymkode: 4d1f8...f39

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

WTF? 

Anonymkode: 4d1f8...f39

WWF.

Anonymkode: ec37f...43a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er idiotisk dyrt (og dårlig) å ta tog i Norge. Siste jeg tok tog i jobbsammenheng ble min billett den desidert dyreste, og de ble ikke tatt veldig godt imot av sjefene. I tillegg var det innstillinger og forsinkelser, så mye gikk i vasken pga trøbbelet med toget.

Bruker også og mye i fritidssammenheng, og jeg tror at minst 50 % av turene våre er det forsinkelser, innstillinger, ras, ødelagte doer, strømbrudd. påkjørte elger, og fanden og hans oldemor.

Ikke veldig miljøvennlig at det i tillegg skal koste nesten dobbelt så mye som fly.

Anonymkode: 5a985...063

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 6/12/2023 at 1:26 PM, AnonymBruker said:

WWF.

Anonymkode: ec37f...43a

WWE

Anonymkode: 0965b...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...