AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Jeg er en vanlig dame på 40år, er passe slank/rund og bruker 85a/b i bh. En del av vennene mine er veldig brystfager men er liksom ikke noe jeg bryr meg om. Mannen min som jeg har vert med siden ungdomstiden liker brystene mine. Men har noen venninner som er veldig opphengt i mine små, som jeg syntes er helt passe til min kropp, vi var å handla klær i helga, da kjøpe jeg meg en ny bh i str 85a og fikk da som kommentar og herregud at du ikkje skjemmes, kjøp noen innlegg og gå opp en størrelse eller to, er ikke første gang jeg får kommentert størrelsen, ei venninne lurte på om jeg hadde vurdert silikon siden de er så små… om jeg ikke savner når jeg var gravid og ammet for da var de store og fine, eller hvorfor jeg trenger bh til de små der… kjenner at jeg blir irritert av den kroppsfikseringen til noen av dem.. huff nesten så jeg får lyst å kutte dem ut.. venninnene altså… Anonymkode: 03a1a...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Kutt dem ut eller si ifra. Sånt sier man ikke, frekkeste jeg har hørt. Jeg er på omvendt ende av skalaen med altfor store ( H-cup) som gjør at har jeg på en vanlig tettsittende tskjorte så ser det ikke anstendig ut. Så det er ikke noe dans på roser her heller, kunne tenke meg små så jeg syntes du er heldig . Men har heldigvis ingen venninner som kommenterer på sånt. Ufint av dem. Du er fornøyd, da syntes jeg ikke de har noe med saken å gjøre. Anonymkode: ff768...4f4 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Frekke «venninner». Hvorfor orker du å omgås sånne folk? Si rett ut at de sårer deg. Kanskje det stopper munnen deres og de lærer noe. Anonymkode: 77a2c...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Dette er da ikke venninner. De trykker deg jo ned, med vilje, over noe du ikke kan noe for. Merkelig oppførsel, tror de er sjalu over noe og prøver å trykke deg ned og framheve seg selv der de kan. Man kommenterer ikke ting på andre som ikke kan endres innen noen sekunder (frø i tanna, busemann som dingler, smekken åpen). Hvis du vil fortsette å være venninne med dem så tenker jeg at du bør ha klart et svar neste gang, eller sende en melding og spør hvorfor de føler behov for å tråkke deg ned. Anonymkode: bf8ee...108 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 Bare kutt dem ut. Den tenkemåten får du uansett ikke endret på, og det er jo en forutsetning for venner å ha gjensidig respekt for hverandre. Anonymkode: 0747b...d73 2
Tough cookie Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Skulle tro at venninnene dine var 16 år 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Høres ikke ut som venninner på meg. Anonymkode: 309d6...823 1
Yodas Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 8 minutter siden, Tough cookie said: Skulle tro at venninnene dine var 16 år Ja, tror ikke jeg har fått sånne kommentarer siden jeg var 14 år, selv om puppene ikke har vokst noe særlig siden den gang.
solsolsol Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 Utrolig merkelige kommentarer 😱 Jeg har litt under A-cup, har alltid vært fornøyd med det, og virkelig aldri hatt noen problemer på kjærestefronten 😅
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #10 Skrevet 12. juni 2023 Klarer nesten ikke å tro at det finnes voksne damer på 40 som synes det er greit å snakke sånn om andres kropp. Håper du kjenner andre som er litt mer hyggelige og oppegående som du kan være med istedet, for disse damene hørtes ikke helt gode ut Anonymkode: 5b645...225
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #11 Skrevet 12. juni 2023 Herregud hva faen! Så frekt! Jeg har store bryster og det er en pest og en plage, skikkelig oppskrytt. Googlet brystreduksjon i frustrasjon etter bh-shopping mange ganger... Nei, det der hadde jeg slått ned på tvert. Tenk om min venninne med små bryster hadde sagt til meg om jeg ikke er lei av at de henger, og hvorfor jeg ikke får meg brystløft, og om jeg ikke blir flau når de disser når jeg går osv. Hadde vært uhørt. Anonymkode: a7e7d...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå