Gå til innhold

Hvordan komme flere ganger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så mange kvinner her skriver at de kommer flere ganger med sin partner. Hvordan klarer dere det? Hva gjør dere? Forklar plz !

Anonymkode: 4c535...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis oppbyggingen går for fort, kan jeg bare glemme flere ganger.

Så for meg er et solid forspill viktig. Ikke noe stress, bare nyte hvert steg. Gjøre det jeg/vi synes er godt. Noen ganger klarer jeg flere ganger, andre ikke. Men det viktigste er at jeg nyter hele veien. 🙂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (4 minutter siden):

Hvis oppbyggingen går for fort, kan jeg bare glemme flere ganger.

Så for meg er et solid forspill viktig. Ikke noe stress, bare nyte hvert steg. Gjøre det jeg/vi synes er godt. Noen ganger klarer jeg flere ganger, andre ikke. Men det viktigste er at jeg nyter hele veien. 🙂

Men vordan? Trenger forklaring på hvordan det gjøres...

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men vordan? Trenger forklaring på hvordan det gjøres...

Prøving og feiling. Jeg tror faktisk ikke det finnes en universal oppskrift som passer alle. Du må finne ut hva du liker, og gjøre det. 😉

Men kanskje du finner noen tips dere kan bruke her?

Skrevet

Første er vel å fortsette stimuli etter den første orgasmen. Mange er så overfølsomme da at det gjør vondt, men om man fortsetter mer forsiktig så kan man komme flere ganger. Det kommer nok an på dagsform også, og oppbygging i forkant.. også er vi kvinner ulike. Det er nok ikke én fasit for oss alle

Skrevet

Første er vel å fortsette stimuli etter den første orgasmen. Mange er så overfølsomme da at det gjør vondt, men om man fortsetter mer forsiktig så kan man komme flere ganger. Det kommer nok an på dagsform også, og oppbygging i forkant.. også er vi kvinner ulike. Det er nok ikke én fasit for oss alle

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere veier til orgasme. Øv og nyt deg frem til de ulike veier.

Skriv ned de sinnsbilder du vet er veien inn. Slik vet jeg hva min samboer liker. Så med mine ord kombinert med handling når hun orgasmene lettere. 

Hun er heldigvis fortrolig med seg selv og meg, noe som over tid har gitt henne mye. Som hennes kjæreste er det varmt å være del av hennes reise.

.

Anonymkode: 8f5e7...228

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gode råd du har fått her, prøv de😊 

Og så kan det være verdt å nevne at vi er flere som ikke greier å få flere orgasmer, uansett hvor mye som er prøvd! Hos meg må det gå nesten et døgn mellom hvert forsøk for å få orgasme.

Anonymkode: a6542...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så mange kvinner her skriver at de kommer flere ganger med sin partner. Hvordan klarer dere det? Hva gjør dere? Forklar plz !

Det gjør jeg hver gang jeg har sex. Kommer flere ganger både vaginalt og på klitten. 
har jeg først fått en orgasme, strømmer de bare på. Hvis partneren kan det da selvsagt. 

AnonymBruker
Skrevet

Handler om å bruke god tid sammen i senga og at han er en god elsker. Etter første orgasme begynner vi sakte oppbygging til ny orgasme og etter andre orgasme tar vi sakte oppbygging til tredje orgasme. Sexen varer da minst 30-45 min pluss foreplay på 20-30 min 

Anonymkode: a7838...f1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det finnes flere veier til orgasme. Øv og nyt deg frem til de ulike veier.

Skriv ned de sinnsbilder du vet er veien inn. Slik vet jeg hva min samboer liker. Så med mine ord kombinert med handling når hun orgasmene lettere. 

Hun er heldigvis fortrolig med seg selv og meg, noe som over tid har gitt henne mye. Som hennes kjæreste er det varmt å være del av hennes reise.

.

Anonymkode: 8f5e7...228

Aune? Du igjen?

Anonymkode: 27968...6b4

Skrevet

Enig med @Fioljenta.. og forspillet gjelder også menn generelt, med unntak av de som har trent på dette med utholdenhet og flere orgasmer. 

Forspillet har en annen betydning enn bare litt kos, for det tar litt tid forberede kroppen til platå 2 på kåthetsskalaen. Så tålmodighet og evnen til å bli skikkelig opphisset først, er viktig for at sexen skal bli maksimal. 

Forresten.. gir du dama god oppvarming, er bonusen skyhøy🥰❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme som første gang. De neste går lettere og raskere.

Anonymkode: 94017...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...