Gå til innhold

Når jeg endrer meldinger til ulest på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil motparten se at jeg har lest meldingen uansett, eller vil han ikke se det? Åpnet uheldigvis en melding jeg ikke vil han skal vite jeg har sett. Men endret til ulest fort etterpå.  Noen som vet?

Anonymkode: a7baf...869

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil motparten se at jeg har lest meldingen uansett, eller vil han ikke se det? Åpnet uheldigvis en melding jeg ikke vil han skal vite jeg har sett. Men endret til ulest fort etterpå.  Noen som vet?

Hvordan endrer du til ulest?!

Anonymkode: 9282f...ce9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan endrer du til ulest?!

Anonymkode: 9282f...ce9

Holder fingeren over chatten og da kommer det opp, merk som ulest. Har funnet noe osm heter unseen nå og lastet det ned som utvidelse i chrome, og det skal fungere som at de ikke ser at vi har lest den. Men jeg leste jo meldingen før jeg lastet ned utvidelsen. Så derfor er jeg redd han har sett at jeg har lest den.

AnonymBruker
Skrevet

Ja personen kan se at du har lest den, du endrer kun til ulest hos deg.

Anonymkode: e545e...ef5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja personen kan se at du har lest den, du endrer kun til ulest hos deg.

Anonymkode: e545e...ef5

Hva med når jeg har lastet ned unseen ? Vil han uansett da har sett at jeg har lest den ? Når jeg leste den før jeg gjorde den ulest hos fb? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to facebook-kontoer så testet for deg. Leste meldingen og tom så «marker som ulest.» Avsenderen får likevel opp at den er lest ja.. 

Anonymkode: b90e2...8ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har to facebook-kontoer så testet for deg. Leste meldingen og tok så «marker som ulest.» Avsenderen får likevel opp at den er lest ja.. 

Skrivefeil 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har to facebook-kontoer så testet for deg. Leste meldingen og tom så «marker som ulest.» Avsenderen får likevel opp at den er lest ja.. 

Takk for svar. Var det jeg nesten skjønte, mne om du laster ned unseen for facebook, vil det ikke vises.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...