AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 I fjor hadde jeg en periode på ca 10 måneder der ledd verket, ble noe hovent, sleit med all bevegelse og endte opp sykemeldt. Jeg så tilslutt at jeg måtte bytte til en roligere jobb og det gjorde jeg. Det har hittil ikke vært tegn til plager og smerter på 3 mnd. Nå begynner det. Uforklarlige smerter i bein, korsrygg, osv. Feber, uten andre tegn til sykdom. Det gikk over etter en dag, men dagen etter så fikk jeg nedsatt funksjon i hånden. Noen få timer senere så både jeg og en venn at hånden hovnet opp. Det var smertefult hele dagen og fulgte på med ekstrem trøtthet. I dag var det vanskelig å gå ut av bilen, kjentes skikkelig i ryggen. Hånda er vanskelig å bruke, fingrene verker bare jeg holder i noe. Problemet er at jeg var til revmatolog i vinter og de fant ingenting. Så jeg går ikke en ny runde til legen, for legen sleit med å tro på meg. Noen som begynte slik som meg? Anonymkode: b53e0...8a9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Kan det være kostholdet? For mye omega-6 er betennelsesfremmende. For mye karbohydrater er betennelsesfremmende. Mange planter inneholder oksalater som er bittesmå nåler og hos noen hoper de seg opp i leddene. Anonymkode: 5338e...6d2
missmcbeal Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Du skriver at du ikke har hatt plager nå på 3 mnd, siden du hadde plager i 10 måneder før, kan det være at det er varmen/sommeren som utløser dette? Visst du trigges av varme, så er det kanskje ikke så revmatolog fant noe siden du var der på vinteren. Du burde få prøvd å komme til nå på sommeren og når sykdommen er aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå