Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym64
Skrevet (endret)

...

Endret av Anonym64
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han valgte en annen dame - og gir deg skylden for det.

I bunn og grunn kjenner dere ikke hverandre. Jeg hadde nok ikke fortsatt med ham, for jeg hadde ikke stolt på at han var ærlig. Jeg hadde heller ikke orket å være sammen med en jeg ikke kunne ha ordentlige samtaler med.

Men om du ender med å gi ham en sjanse - bruk lang tid, lær hverandre å kjenne, og la det gå lang tid før dere har sex også. Om han står i det, så kanskje han er seriøs.

Anonymkode: ecaf2...174

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som det var noe seriøst med dere men du er sikkert god å ha til sex. Hvis du vil date han så vær helt tydelig med hva du vil og hva du forventer av han, ikke hold igjen den praten 

Anonymkode: 1994b...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står i en situasjon, der det er flere involverte på begge sider. Det med å være første eller andrevalg, har jeg etterhvert en avslappet holdning til. Vi prøver å finne den rette, men flaks, timing, og tilfeldigheter avgjør rekkefølgen vi møtes, og får avklart ting. Og noen ganger kommer andre inn, og lager litt rot i rekken.

Anonymkode: 440f2...467

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonym64 skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vet at jeg tabbet meg ut, men burde jeg gi han en ny sjanse?

Synes han virker rett frem og ryddig. Du ser også åpenbart at du har begått en glipp eller to. Og han holdt deg ikke varm til utvekslingsstudenten dro hjem. Man har ikke meldeplikt på et så tidlig stadie, dere var ikke eksklusive, og du tok lettere på flørten enn du kanskje mente.

Skal du involvere deg med han så vent med det seksuelle til dere har møttes et par ganger for å bli bedre kjent. Om det da er gjensidig interesse til mer så bør dere begge gi hverandre en ny sjanse. Livet er generelt for kort til å angre om 10-15-30 på sjanser du ikke grep når du hadde muligheten. 

Anonymkode: e1db9...362

Skrevet

Han virker som en ålreit fyr. Han sier det som det er, og kjører ikke dobbeltløp med to damer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gitt han en ny sjanse.

Jeg forstår godt hans side av saken. Du var tilsynelatende ikke interessert i noe seriøst og holdt igjen og gav blandede signaler. Så dukket det opp ei jente som var tydelig interessert og som var "på". Da er det ganske naturlig å gi henne en sjanse når han ikke visste om du var interessert.

Han var ærlig med deg, pluss at han var trofast mot henne når de hadde avtalt eksklusivitet. Dette virker faktisk som en real og pålitelig type. Go for it! Men vær tydelig denne gangen, og tør å satse litt. Ellers går det aldri.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...