Gå til innhold

Bo der det er færrest mulig folk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å bo der det er færrest mulig folk. Men samtidig i nærheten av sjø. Er det da best å bo i Østfold eller Vestfold?

Har hørt at det kommer mange ferieturister til sjøen om sommeren men hvor kommer det minst mulig turister?

Anonymkode: 2e9de...98e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er steder ved sjøen som ikke har mange folk om sommeren.

Anonymkode: ee32c...905

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Flytte i en hule ? :)  

AnonymBruker
Skrevet

Vestlandet & nord-Norge er det du ser etter. 

Anonymkode: 8d369...385

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker å bo der det er færrest mulig folk. Men samtidig i nærheten av sjø. Er det da best å bo i Østfold eller Vestfold?

Har hørt at det kommer mange ferieturister til sjøen om sommeren men hvor kommer det minst mulig turister?

Smøla! Verdens herligste plass, med rundt 3000 innbyggere tror jeg. Jeg skal flytte dit neste år. 

Anonymkode: abe99...ea9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vestfoldkysten er temmelig tett befolket. Og særlig på sommeren når turistene har gjort sitt inntog. Vil tro det samme gjelder Østfold.

Anonymkode: dba13...97f

AnonymBruker
Skrevet

Østfold og Vestfold har en del folk ved kysten da… prøv vestlandskysten, der finner du flere steder med veldig lite folk. 

Anonymkode: f40a9...85e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnmark har mye kystlinje og lite folk. I Nordland er det mange små øysamfunn. Ellers er det mange fraflytta bygder på Vestlandet der det bor få eller ingen. 

Anonymkode: 36918...a1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her på østlandet ligger alt veldig tett selv om det finnes småsteder, , så du må nok til en annen landsdel om du vil bo litt øde og alene. 

Anonymkode: 62d9b...4b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

en avsidesliggende støl i Valdres, for eksempel. :tommelopp2:   

Anonymkode: 6b88e...ad9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...