AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Vurderer og skaffe meg katteluke. Katten er fem år og aldri brukt katteluke før. Noen som har erfaring med det? Kjedelig å bruke mye penger på en katteluke, om den ikke blir brukt. Hvilken katteluke vil dere anbefale isåfall? Anonymkode: 835ec...993
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Kattene lærer seg det fort. Pass på at du kjøper en som passer dybden til døra, evt. Kjøp med forlenger. Anonymkode: fbe47...c98
Maskinfører Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vurderer og skaffe meg katteluke. Katten er fem år og aldri brukt katteluke før. Noen som har erfaring med det? Kjedelig å bruke mye penger på en katteluke, om den ikke blir brukt. Hvilken katteluke vil dere anbefale isåfall? Anonymkode: 835ec...993 Ikke bare katte luke ny dør også nei her må en trå varsomt i valg av sånt har dessverre ingen katteluke selv men kjenner flere som har det
Capazitet Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Kjøp katteluke som er chipstyrt, så slepp du framande kattar inn luka 1 2
Rowan Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 Capazitet skrev (4 timer siden): Kjøp katteluke som er chipstyrt, så slepp du framande kattar inn luka Dette er grunnen til at jeg kjøpte chip-luke, men katten min er jo så dust. Når det er fremmede katter ute står hun ved luka og følger med og den blir låst opp så de kan komme seg inn. 😑 Kan hende det finnes luker der dette ikke er et problem da.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Katter er så forskjellige. Jeg har 3 stykker og katteluke. Katt nr.1 lærte katteluka etter noen dager. Dyttet han ut og inn flere ganger til han forstod det. Katt nr.2 brukte flere uker. At det et mulig. Han forstår den fremdeles ikke 100%. Han tror han må presse poten gjennom først før resten av kroppen😅 whatever floats your boat I guess. Katt nr.3 bare forstod den. Trengte ingen øving eller visning. Smarte pusen. Alle tre bruker den aktivt. Anonymkode: 1528e...62d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Her i huset så foretrekker 3 av 4 katter katteluka. Tror det er under kattefrøkna sin verdighet å bruke den. Noe må vel vi gjøre også, kan også være at frøkna tenker. Anonymkode: 5ced9...cac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå