Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp noen kilo gjennom svangerskapet, og nå som jeg fullammer føler jeg meg sulten HELE TIDEN! Merker jeg legger på meg mer og mer, noe som er meget deprimerende! 

Hvordan kan jeg redusere vekta og ikke miste/få mindre melk til bebis? Føler jeg finner ingen løsning ettersom jeg har prøvd å trene og spise sunt, men blir jo bare mer sulten av å trene og bare sunt kosthold metter ikke nok! 

Anonymkode: 10bda...12b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du i løpet av en dag? Er du aktiv? Husk at svangerskap og ammetiden ikke er tia for slanking, men ett sunt og variert kosthold som resulterer i vektnedgang er jo helt innafor. Noen går ikke ned i vekt mens de ammer, men heller faktisk opp. Dette går man som oftest ned når man er ferdig med å amme. Selv fikk jeg opp godt over 15 kg mens jeg ammet, samme hvor lite jeg spiste og hvor mye turer jeg gikk/trena

Anonymkode: e5855...dee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gikk opp noen kilo gjennom svangerskapet, og nå som jeg fullammer føler jeg meg sulten HELE TIDEN! Merker jeg legger på meg mer og mer, noe som er meget deprimerende! 

Hvordan kan jeg redusere vekta og ikke miste/få mindre melk til bebis? Føler jeg finner ingen løsning ettersom jeg har prøvd å trene og spise sunt, men blir jo bare mer sulten av å trene og bare sunt kosthold metter ikke nok! 

Anonymkode: 10bda...12b

Har du testet stoffskifte. Ulvehunger er et tegn på høyt stoffskifte. Hele 10 prosent ab fødende får post partum tyeroditt som i første omgang sørger for høyt stoffskifte 

Anonymkode: fbd7a...0cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...