Gå til innhold

Nå har jeg flere som kjemper om min gunst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for 5 uker siden og har ikke fått gått i fred siden. Si meg, er menn desperate og hvorfor finner de ingen andre? Det er sykt stressende å være singel har jeg funnet ut. 

Blir bedt på date i hytt og gevær og de krangler nærmest om å få meg på kroken og dette er voksne menn. Frykter det blir slosskamp snart.

Flere som kjenner på presset? Og da får vanskeligheter med å bestemme seg for hvem de vil ha? 

Anonymkode: 5304c...3d8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snapchat-1173240954.jpg

Anonymkode: 85aec...472

• Liker 8
Skrevet

"kjemper om min gunst".....🤣🤣

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjenner meg igjen. Vært singel snart to år, hatt Tinder av og på i et år. Møtt 5 menn, blitt avvisninger. Bor på landet og jobber mye. Så kjenner meg igjen 😂 (ironi da)..

Dame 30+ 

Anonymkode: 434bf...9e7

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad for at du enda er ettertraktet, nyt oppmerksomheten. Blir ikke å vare evig.

Anonymkode: 57dc1...924

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og da får vanskeligheter med å bestemme seg for hvem de vil ha? 

Vær kald og uinteressert, eller lat som om du har noe på gang. Når ting roer seg, så begynner du å lete. Du er klar over at du egentlig ikke har valgfrihet, hvis du bare skal si ja eller nei, til de som står på døra di? 

Hvis du har problemer med å  si nei, så er det fort å havne opp i vanskeligheter, og det er derfor bedre om du er den aktive sjekkeren.

Anonymkode: 297e2...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Blir sånn når dama er fin. Er vi flere om henne våkner konkuranseinstinktet. 

Anonymkode: a5d13...04f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vær kald og uinteressert, eller lat som om du har noe på gang. Når ting roer seg, så begynner du å lete. Du er klar over at du egentlig ikke har valgfrihet, hvis du bare skal si ja eller nei, til de som står på døra di? 

Hvis du har problemer med å  si nei, så er det fort å havne opp i vanskeligheter, og det er derfor bedre om du er den aktive sjekkeren.

Anonymkode: 297e2...6ed

Har aldri vært den som har sjekket opp menn så det får jeg meg ikke til å gjøre. Må bare være mer bestemt.Takk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ble singel for 5 uker siden og har ikke fått gått i fred siden. Si meg, er menn desperate og hvorfor finner de ingen andre? Det er sykt stressende å være singel har jeg funnet ut. 

Blir bedt på date i hytt og gevær og de krangler nærmest om å få meg på kroken og dette er voksne menn. Frykter det blir slosskamp snart.

Flere som kjenner på presset? Og da får vanskeligheter med å bestemme seg for hvem de vil ha? 

Ikke la deg imponere av overfladisk interesse. Vi menn kan være slik damer er på black friday. Det går raskt over.

Anonymkode: d4de0...cac

AnonymBruker
Skrevet

Går du rundt å annonserer sivilstatusen din? 
Er det menn du kjenner fra før av? 

Anonymkode: 7f95c...027

• Liker 2
Skrevet

Her er tips jeg har brukt:

- Ikke kommuniser eller indiker på noen som helst måte at du er singel

- Det er lov å dikte opp kjærester for å få fred. Jeg har både diktet opp en kjæreste, og satt status "i et forhold" i SoMe 

- Driver ukjente menn og sender deg meldinger? Hvis det er totalt ukjente, med ingen felles kjente og ingen andre fellestrekk, så syns jeg etter hvert det er enklest å bare ikke svare. Det får være grenser for hva man er forpliktet til å forholde seg til

- Bestem deg for noen avvisningstaktikker, og hold deg til dem. Da har du dem på forhånd og blir ikke like stresset hver gang du trenger dem - trenger ikke finne opp kruttet på nytt hver gang

- Ikke for å skremme, men: Hvis noen absolutt ikke lar deg være i fred over lengre tid, bør du fortelle noen om situasjonen, og også be om råd. Når det blir alt for omfattende og langvarig, kan politiet gi gode råd 

Et siste tips: Jeg har et prinsipp om at hvis jeg er usikker på hvem jeg skal velge, så skal jeg ikke velge noen av dem. Den jeg velger, skal jeg like så godt at han føles som den eneste aktuelle.

Lykke til ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går du rundt å annonserer sivilstatusen din? 
Er det menn du kjenner fra før av? 

Anonymkode: 7f95c...027

Det er ikke sånn det funker. Det er ikke nødvendig å annonsere en singelstatus for å utløse det ts snakker om, det holder å ikke annonsere at man er i et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

De kjemper nok ikke om din gunst, de vil bare pule.

Anonymkode: b0e21...093

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ignorerer 

Anonymkode: 593ae...c2a

AnonymBruker
Skrevet

for en kvalm skrytetråd

Anonymkode: be76d...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du veit hva de sier : billige priser tiltrekker mange kunder.

Anonymkode: 58144...3e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du veit hva de sier : billige priser tiltrekker mange kunder.

Trenger ikke å være billig fordi om man er populær. Eller har du satt opp en regel om dette? Eller ville du bare være nedlatende? 

Anonymkode: bfb7b...a05

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger ikke å være billig fordi om man er populær. Eller har du satt opp en regel om dette? Eller ville du bare være nedlatende? 

Bare realistisk 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare realistisk 

Nei. Det er mange som er populære uten å være billige. Bare vanvittig umodent svar. Jeg er gammel og overhodet ikke populær, er det da ensbetydende med at jeg ikke er billig da eller? 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (6 timer siden):

Her er tips jeg har brukt:

- Ikke kommuniser eller indiker på noen som helst måte at du er singel

- Det er lov å dikte opp kjærester for å få fred. Jeg har både diktet opp en kjæreste, og satt status "i et forhold" i SoMe 

- Driver ukjente menn og sender deg meldinger? Hvis det er totalt ukjente, med ingen felles kjente og ingen andre fellestrekk, så syns jeg etter hvert det er enklest å bare ikke svare. Det får være grenser for hva man er forpliktet til å forholde seg til

- Bestem deg for noen avvisningstaktikker, og hold deg til dem. Da har du dem på forhånd og blir ikke like stresset hver gang du trenger dem - trenger ikke finne opp kruttet på nytt hver gang

- Ikke for å skremme, men: Hvis noen absolutt ikke lar deg være i fred over lengre tid, bør du fortelle noen om situasjonen, og også be om råd. Når det blir alt for omfattende og langvarig, kan politiet gi gode råd 

Et siste tips: Jeg har et prinsipp om at hvis jeg er usikker på hvem jeg skal velge, så skal jeg ikke velge noen av dem. Den jeg velger, skal jeg like så godt at han føles som den eneste aktuelle.

Lykke til ❤️ 

Tusen takk for gode råd :) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...