AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Har bodd i nabolaget her jeg bor i mange år, og sett mye rart komme og gå. Nå har det flyttet inn en kar på rundt 40 tipper jeg, litt nedenfor huset der jeg bor. En ting jeg reagerer på er at han handler fryktelig ofte og mye. Ikke bare det men han har tilsynelatende heller ingen bil, så han går ofte forbi huset mitt med svære bæreposer med masse greier. Har tenkt over at det må være slitsomt å leve sånn uten bil, så dette synes jeg er rart. Må da være lettere å handle sånn om man kunne kjørt på butikken og sluppet all den gåingen og bæringen mener nå jeg. Bæring av masse bæreposer rundt omkring ser bare så tungvint ut. Hadde aldri orket det selv. Og dette er heller ikke alt. I helgen har han hatt besøk av en jente, rundt 10 år tipper jeg hun var. Om det er datteren eller ikke det vet ikke jeg. Og i løpet av helgen så jeg de gå forbi huset mitt to ganger med masse REMA 1000-poser i hendene. Litt spesielt å ta med deg datteren eller hva hun nå enn var på det mener jeg. Virker jo ganske uansvarlig og i tillegg få henne til å bære masse greier. Synes det er noe spesielt i alle fall. Burde vel kanskje hatt en bil i den alderen han er i? Spesielt hvis han skal ha datteren hos seg ofte. Anonymkode: 4ec58...78b
Populært innlegg Pysa Skrevet 11. juni 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 11. juni 2023 Hm. En fyr som handler ofte. Mistenkelig! Men jeg synes naboen hans høres mer plagsom ut. 54 2 11
Even Tuell Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Tror du skal finne på noe mer givende i livet ditt enn å stå i vinduet og følge med på hva naboen gjør. 15 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 høres ut som noe skurrer i alle fall. ikke helt normalt å vandre sånn frem og tilbake på butikken som det virker som han gjør. enig i at man bør ha bil i den alderen. hadde blitt sprø av å leve sånn Anonymkode: 6a698...8ec
Intervence Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 (endret) Jeg hadde tenkt at det er du som er den spesielle her Trådstarter. Som overvåker naboene dine. Skaff deg mere underholdning slik at du slipper å spionere på de. Jeg tenker det er mindre hyggelig å bli spionert på av naboene. Endret 11. juni 2023 av Intervence 24 1 3
Traktor Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har bodd i nabolaget her jeg bor i mange år, og sett mye rart komme og gå. Nå har det flyttet inn en kar på rundt 40 tipper jeg, litt nedenfor huset der jeg bor. En ting jeg reagerer på er at han handler fryktelig ofte og mye. Ikke bare det men han har tilsynelatende heller ingen bil, så han går ofte forbi huset mitt med svære bæreposer med masse greier. Har tenkt over at det må være slitsomt å leve sånn uten bil, så dette synes jeg er rart. Må da være lettere å handle sånn om man kunne kjørt på butikken og sluppet all den gåingen og bæringen mener nå jeg. Bæring av masse bæreposer rundt omkring ser bare så tungvint ut. Hadde aldri orket det selv. Og dette er heller ikke alt. I helgen har han hatt besøk av en jente, rundt 10 år tipper jeg hun var. Om det er datteren eller ikke det vet ikke jeg. Og i løpet av helgen så jeg de gå forbi huset mitt to ganger med masse REMA 1000-poser i hendene. Litt spesielt å ta med deg datteren eller hva hun nå enn var på det mener jeg. Virker jo ganske uansvarlig og i tillegg få henne til å bære masse greier. Synes det er noe spesielt i alle fall. Burde vel kanskje hatt en bil i den alderen han er i? Spesielt hvis han skal ha datteren hos seg ofte. Anonymkode: 4ec58...78b Veldig rart og ikke minst slitsomt å bry seg så mye om hva andre driver med. Jeg tipper du er gatas sladrekjerring? 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): høres ut som noe skurrer i alle fall. ikke helt normalt å vandre sånn frem og tilbake på butikken som det virker som han gjør. enig i at man bør ha bil i den alderen. hadde blitt sprø av å leve sånn Anonymkode: 6a698...8ec Kanskje han har kvittet seg med bilen fordi han ikke hadde råd? Kanskje dette var eneste løsning for han? Kanskje han trives helt fint uten bil? Du får gå å ringe på hos han å fortelle han dette da kanskje? Eller legge en lapp i postkassa. "Skaff deg bil. Jeg ser deg" Herregud.... Anonymkode: 1c1e8...15f 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 Følg etter ham neste gang du ser ham, og pass på at han ikke i tillegg går på kino alene. DA går virkelig alarmklokkene, nemlig. Anonymkode: 7ca6b...acf 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 Håper han oppretter tråden «Spesielle naboer i nytt nabolag». Anonymkode: 93ada...5de 10 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 Vi er flere som velger bort bil. Vi går og sykler, og synes ikke det er rart at noen bærer hjem matvarene sine. Vi handler ofte nok til at det ikke blir for mye å bære, og barna blir med og hjelper til å bære. Klarer faktisk ikke se problemet. Anonymkode: 552c6...7e8 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 Stakkars fyr! Du må slutte å glo å få deg en hobby. Det er mange grunner til at man ikke har bil: sykdom, økonomi, politikk, fratatt - bil er ikke for alle. Har han nylig flyttet inn er det sikker mye å handle. La han være. Anonymkode: 557e3...f06 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 Den siste tiden på kg har jeg virkelig fått øynene opp for hvor rar jeg egentlig må være. Ikke bare går jeg på kino alene og reiser på turer alene, jeg handler også mat opptil flere ganger i uken, enda jeg ikke har bil og dermed må bære posene hjem. Det er mange blokker rundt her, så jeg innser jo nå hvor mange som kan ha observert alle mine synder. I tillegg jobber jeg ofte hjemmefra, og dermed kan det sikkert oppfattes som om jeg bare driver dank. Når jeg altså ikke gjør de enda verre tingene jeg har listet opp over her. Finnes det en hjelpetelefon jeg kan ringe? Anonymkode: 7ca6b...acf 9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Skrevet 11. juni 2023 Jeg er voksen uten lappen siden jeg har epilepsi. Mange grunner til å ikke kunne kjøre👍 Må være rart for han å ha en nabo som følger med på han og legger det ut på nettet. Anonymkode: f9a95...59b 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Skrevet 11. juni 2023 Jeg begynner å mistenke at alle disse nabo-trådene er trolling... eller så er antallet "enkle sjeler" i samfunnet økende - forstår ikke hvem som orker å bry seg om alt naboene gjør, og så opprette tråder om ting de gjør som kan ha helt naturlige forklaringer... få deg et liv, TS Anonymkode: 2ad86...0a7 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #17 Skrevet 11. juni 2023 Det er jo du som er den rare her😂 Anonymkode: e362a...5ba 7 1 1
Fant80 Skrevet 11. juni 2023 #18 Skrevet 11. juni 2023 Er man ikke som "alle andre" så er man altså en enkel sjel. 😅 Jeg kan I hvertfall høre at ts bor langt ute på landet.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #19 Skrevet 11. juni 2023 kan jo skjønne at man reagerer når en voksen mann ikke har bil. aldri hørt om noen som bor i Norge som ikke har det i alle fall. hadde reagert selv Anonymkode: 4ec58...78b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #20 Skrevet 11. juni 2023 For har for mye tid TS😂 Hvis han nettopp har flyttet inn er det vel en god del basisvarer han må handle? Vaskepulver, såper, mel og andre tørrvarer for å nevne noe. Anonymkode: 95eb2...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå