AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Som tittelen sier. Er i et nærmest sexløst forhold, vi har sex kanskje 2-3 ganger i måneden og slik har det vært de siste to årene. Vi er i slutten av 20-årene og har ikke barn. Lite sex skyldes like mye begge to vil jeg si. Er ikke så ofte tent på kjæresten, men fantaserer noen ganger om andre menn. Vi har snakket om barn og begge vil ha barn. Men burde vi få barn med et så Lite eksisterende sexliv allerede? Jeg lurer på om dette er liv laga. Anonymkode: d9670...f86
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 2-3 ganger i måneden er ikke sexløst. Langt ifra. Om forholdet er liv laga kommer an på hvordan det er ellers. Sex er ikke det viktigste, selv om intimitet selvsagt er viktig i et forhold. Anonymkode: ad69d...890 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Tar du initiativ til oftere sex? Gjør han det? Anonymkode: 5a2ca...784
visp Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 2-3 ganger i måneden er ikke sexløst. Langt ifra. Om forholdet er liv laga kommer an på hvordan det er ellers. Sex er ikke det viktigste, selv om intimitet selvsagt er viktig i et forhold. Anonymkode: ad69d...890 De er i slutten av 20-årene, og da vil jeg si det er sexløst. Uten barn og greier, så bør man ha litt mer overskudd enn det. Dere er kanskje mer venner enn kjærester, ts? 1
norw Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Ikke sett barn inn i dette i hvert fall. Ikke når ting går trått og det er uvisshet om fortsettelsen. 1
Gjest Warrior Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 Min mening. Ja det er grunn til å gå. I alle fall for meg. Det er ikke greit med lite sex i et forhold. Fordi sex er viktig og det hjelper på forholdet, mens et forhold uten sex eller med lite sex, ender sjeldnere bra. Det er viktig med et sexliv synes jeg i alle fall, men folk er forskjellig så jeg vet ikke hva som er viktig og ikke viktig for andre. Det må du/dere finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 For meg er det viktig med sex oftere, men har ikke så veldig stor sexlyst på partner.. kan den komme tilbake? Partner tar heller ikke så ofte initiativ, men er stort sett enkel å få med på sex. Ts Anonymkode: d9670...f86
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 Hvis du så gjerne vil ligge rundt med alle andre så er det jo bare å gå. Du tenner ikke på han, da er forholdet ferdig. Anonymkode: 97fb1...69f
Gjest Warrior Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det viktig med sex oftere, men har ikke så veldig stor sexlyst på partner.. kan den komme tilbake? Partner tar heller ikke så ofte initiativ, men er stort sett enkel å få med på sex. Ts Anonymkode: d9670...f86 Da har du jo svaret der. Hvorfor være i et forhold med noen du ikke har så lyst å ha sex med? Grunn til å gå synes jeg.
Friluftsmann70 Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 Hva er det som får dere til å tenne på sex? Snakker dere sammen om å at dere ønsker å ha mer sex? Vil det hjelpe å skape settinger som blir spennende, som får dere til å ville ha mer sex? Dersom en bare lever på rutine,jobb, hjem, middag, sofa, tv og natta, er det lett for at en blir en rutine for hverandre. Tenk deg om hva som gjør at du tenner, prat sammen og finn noe spennende å snakke om og prøve ut.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For meg er det viktig med sex oftere, men har ikke så veldig stor sexlyst på partner.. kan den komme tilbake? Partner tar heller ikke så ofte initiativ, men er stort sett enkel å få med på sex. Ts Anonymkode: d9670...f86 Da må du ta et valg. Dårlig gjort overfor han å bli om du ikke tenner på han lengre. Anonymkode: ad69d...890
Flintis Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det viktig med sex oftere, men har ikke så veldig stor sexlyst på partner.. kan den komme tilbake? Partner tar heller ikke så ofte initiativ, men er stort sett enkel å få med på sex. Ts Anonymkode: d9670...f86 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Som tittelen sier. Er i et nærmest sexløst forhold, vi har sex kanskje 2-3 ganger i måneden og slik har det vært de siste to årene. Vi er i slutten av 20-årene og har ikke barn. Lite sex skyldes like mye begge to vil jeg si. Er ikke så ofte tent på kjæresten, men fantaserer noen ganger om andre menn. Vi har snakket om barn og begge vil ha barn. Men burde vi få barn med et så Lite eksisterende sexliv allerede? Jeg lurer på om dette er liv laga. Anonymkode: d9670...f86 Sånn definisjonsmessig er ikke dette seksløst enda. Nå har dere som jeg forstår det lite sex fordi du ikke lenger finner partner særlig attraktiv. Eller attraktiv ofte nok til å ha sex med mer jevnlig. Da spørs det om dere har det bra ellers i forholdet og da kan dere jo vurdere et åpent forhold slik at du får ha sex litt oftere med noen du finner mer attraktiv. Eller dere kan avslutte forholdet før dere eventuelt blir utro. Er du enkel å få med på sex da? Om ikke så regner jeg med at det vil bygge seg opp en barriere av lite sexlyst. Terapi er vel nokså dødfødt så lenge han ikke er attraktiv nok.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 Flintis skrev (Akkurat nå): Sånn definisjonsmessig er ikke dette seksløst enda. Nå har dere som jeg forstår det lite sex fordi du ikke lenger finner partner særlig attraktiv. Eller attraktiv ofte nok til å ha sex med mer jevnlig. Da spørs det om dere har det bra ellers i forholdet og da kan dere jo vurdere et åpent forhold slik at du får ha sex litt oftere med noen du finner mer attraktiv. Eller dere kan avslutte forholdet før dere eventuelt blir utro. Er du enkel å få med på sex da? Om ikke så regner jeg med at det vil bygge seg opp en barriere av lite sexlyst. Terapi er vel nokså dødfødt så lenge han ikke er attraktiv nok. Jeg vil legge skylden for lite sex like mye på begge. Partner er utrolig flott å se på, men det har liksom blitt en «vane» å ha lite sex for begge to. En vond sirkel det er vanskelig å komme ut av som gjør at jeg tenner mindre på han. Vi er begge veldig travle med jobb og fritid på hver vår kant så det kan jo spille inn😢 Ts Anonymkode: d9670...f86
Flintis Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil legge skylden for lite sex like mye på begge. Partner er utrolig flott å se på, men det har liksom blitt en «vane» å ha lite sex for begge to. En vond sirkel det er vanskelig å komme ut av som gjør at jeg tenner mindre på han. Vi er begge veldig travle med jobb og fritid på hver vår kant så det kan jo spille inn😢 Ts Anonymkode: d9670...f86 Kanskje jeg er noe for rask med å avskrive terapien? Når jeg sier attraktiv dreier det seg om hele pakka ikke bare utseende. Dere må jo gjøre ting sammen også, lade opp litt også ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå