AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har en liten problemstilling som jeg håper å få hjelp til. Jeg har siden 2010, i 13 år hjulpet min nabo med husarbeid, som vasking og støvsuging, hagearbeid, mm I alle år har hun betalt meg 150 kr i timen. Også i år, men nå har jeg lyst til å si til henne at jeg føler at det ikke riktig å fortsette med 150 kr, at jeg kunne tenkt meg 233 kr i timen. Det er ikke hver dag jeg arbeider, men det er mye og tungt arbeid når jeg jobber. En annen ting er at pengene bli jo mindre verd med årene pga inflasjon ++ Du får ikke så mye for 150 kr i dag som i 2010. Jeg vet ikke om det er riktig av meg, jeg synes det er vanskelig. Nå lurer jeg om det er riktig av meg. På forhånd takk. Mvh Anonymkode: 28bf9...9c1
Rhodiola Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, admin.
Anbefalte innlegg