AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Er det noen som har gått dette og kunne tenke seg å dele litt erfaringer? Syns det ser interessant ut, men får man seg egentlig noe jobb med dette? Eller blir man bare stuck i en vanlig sykepleierstilling med en master man ikke får bruk for, fordi arbeidsgivere ikke vil betale for det? Bor på Østlandet, hvis det har noe å si. Osloområdet. Jeg jobber i kommunen og ikke på sykehus. Nåværende arbeidsgiver er ikke interessert i dette, men kan jo alltids prøve å finne noen som er det tenker jeg. Men finnes de? Anonymkode: 5201e...0bb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Så nylig en sak på sykepleien om aks. Ellers er mitt inntrykk at flere områder ikke vet helt hvordan man kan nytte aksenes kompetanse, har kanskje sammenheng med at det er en nokså ny utdanning . Anonymkode: d1e9e...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så nylig en sak på sykepleien om aks. Ellers er mitt inntrykk at flere områder ikke vet helt hvordan man kan nytte aksenes kompetanse, har kanskje sammenheng med at det er en nokså ny utdanning . Anonymkode: d1e9e...4a8 Mao man blir sikkert ikke satt pris på av arbeidsgivere frykter jeg . Kommuner implementerer sjelden ting før de må. Anonymkode: 5201e...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå