AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Er det innafor å feire bursdag med venner til min sønn/gutter fra andre klasser og ikke egen klasse? Eller må man invitere klassen? Vi har mange venner/bekjente som han ønsker å feire med på lekeland/kino osv enn å invitere hele klassen hvert år. Han er 8 år. Anonymkode: be2b4...e0d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Så lenge man ikke ekskluderer noen få, så tenker jeg det er greit å invitere andre grupper enn kun klasse. Men ville jo kanskje prøvd å pleie vennskapene i klassen også? Anonymkode: 7fd6c...fe8 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Helt sikkert greit men litt sære vil dere nok bli sett som Anonymkode: bd01d...ad9 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt sikkert greit men litt sære vil dere nok bli sett som Anonymkode: bd01d...ad9 😂Tror du virkelig noen foreldre legger merke til hvem barna ber på bursdagen sin?? Nei!! Kjør på ts, dere ber venner om dere vil det. Anonymkode: 0f3ab...2ed 5
Arkana Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Det er selvfølgelig helt greit, men som i egen klasse er en god regel at hvis man ikke inviterer alle (gutter/jenter) inviterer man under halvparten. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂Tror du virkelig noen foreldre legger merke til hvem barna ber på bursdagen sin?? Nei!! Kjør på ts, dere ber venner om dere vil det. Anonymkode: 0f3ab...2ed Du tror ikke dolk legger merke til at et barn i klassen aldri inviterer de andre i klassen?😂 du om det Anonymkode: bd01d...ad9 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 Har 2 barn på barneskolen. Har virkelig ikke telling på hvem som har invitert mine eller ikke. Selv barna mine aner ikke. Så bare inviter de du ønsker TS 🙂 Anonymkode: f34c8...853 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror ikke dolk legger merke til at et barn i klassen aldri inviterer de andre i klassen?😂 du om det Anonymkode: bd01d...ad9 Selvsagt ikke!! Jeg har ALDRI tenkt over hvem som ikke ber klassen og om jeg hører om noen som skal ha vennebursdag tenker jeg da kun positivt om det! Synes det er kjemperart av deg at du tenker rart om de som ikke har klassebursdag. Anonymkode: 0f3ab...2ed 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt ikke!! Jeg har ALDRI tenkt over hvem som ikke ber klassen og om jeg hører om noen som skal ha vennebursdag tenker jeg da kun positivt om det! Synes det er kjemperart av deg at du tenker rart om de som ikke har klassebursdag. Anonymkode: 0f3ab...2ed Heg har ikke sagt hva jeg tenker , slutt å dikt opp ting Anonymkode: bd01d...ad9
Arkana Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror ikke dolk legger merke til at et barn i klassen aldri inviterer de andre i klassen?😂 du om det Anonymkode: bd01d...ad9 I alle mine barns klasser har det alltid vært flere som aldri feirer bursdagen sin med klassekamerater så det hadde nok ingen tenkt over nei, i alle fall ikke utover å registrere at det forekommer. Det kan jo være alle slags grunner f.eks. religiøse, at de ikke liker å feire med mange på en gang, at de foretrekker å feire med familie, at de har nærere venner utenfor klassen de heller feirer med eller noe helt annet. Å se på dem som sære er jo bare veldig merkelig og sier i grunnen aller mest om dem som tenker slik. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 Arkana skrev (Akkurat nå): I alle mine barns klasser har det alltid vært flere som aldri feirer bursdagen sin med klassekamerater så det hadde nok ingen tenkt over nei, i alle fall ikke utover å registrere at det forekommer. Det kan jo være alle slags grunner f.eks. religiøse, at de ikke liker å feire med mange på en gang, at de foretrekker å feire med familie, at de har nærere venner utenfor klassen de heller feirer med eller noe helt annet. Å se på dem som sære er jo bare veldig merkelig og sier i grunnen aller mest om dem som tenker slik. Å her feirer allle så det hadde definitivt Blitt lagt merke til;) Anonymkode: bd01d...ad9 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Helt sikkert greit men litt sære vil dere nok bli sett som Anonymkode: bd01d...ad9 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du tror ikke dolk legger merke til at et barn i klassen aldri inviterer de andre i klassen?😂 du om det Anonymkode: bd01d...ad9 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heg har ikke sagt hva jeg tenker , slutt å dikt opp ting Anonymkode: bd01d...ad9 Right.. Anonymkode: 0f3ab...2ed 4
Arkana Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å her feirer allle så det hadde definitivt Blitt lagt merke til;) Anonymkode: bd01d...ad9 Lagt merke til er noe helt annet enn å stemple noen som sære som var det du skrev først.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Right.. Anonymkode: 0f3ab...2ed Å hvor står det hva jeg tenker? right det står ikke Anonymkode: bd01d...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Skrevet 11. juni 2023 Arkana skrev (Akkurat nå): Lagt merke til er noe helt annet enn å stemple noen som sære som var det du skrev først. 🤦🏻♀️ ha en fin kveld Anonymkode: bd01d...ad9
Arkana Skrevet 11. juni 2023 #16 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤦🏻♀️ ha en fin kveld Anonymkode: bd01d...ad9 Ja, det er nok best å ta kveld hvis du ikke har et bedre svar enn det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #17 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å hvor står det hva jeg tenker? right det står ikke Anonymkode: bd01d...ad9 Du mener de blir sett på som sære. Deg om det. Kan love deg at 99,99 % av oss andre synes vennebursdag er helt topp! Anonymkode: 0f3ab...2ed 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #18 Skrevet 11. juni 2023 Arkana skrev (Akkurat nå): Ja, det er nok best å ta kveld hvis du ikke har et bedre svar enn det. Gir deg aldri du, null poeng å fortsette. Står ingen steder jeg tar kvelden, ha en fin kveld står det. Tolker som du vil for å få siste ordet Anonymkode: bd01d...ad9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #19 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener de blir sett på som sære. Deg om det. Kan love deg at 99,99 % av oss andre synes vennebursdag er helt topp! Anonymkode: 0f3ab...2ed Nei det står det ikke. Står ingenting om hva jeg tenker Anonymkode: bd01d...ad9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #20 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så lenge man ikke ekskluderer noen få, så tenker jeg det er greit å invitere andre grupper enn kun klasse. Men ville jo kanskje prøvd å pleie vennskapene i klassen også? Anonymkode: 7fd6c...fe8 Høres rart ut om man ikke har noen venner i klassen men ja enig med deg i det siste der Anonymkode: bd01d...ad9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå