AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang, men livet mitt føles som komplett kaos. Jeg er kronisk syk, har en ledd sykdom med mye smerter. To barn med utfordringer den ene har en diagnose den andre skolevegring. Jeg mistrives i jobben min. Er veldig overvektig og jojo slanker meg hele tiden. Jeg har heller ingen venner. Sitter alltid hjemme og er aldri sosial. Jeg føler meg som et lappeteppe. Jeg prøver å fikse noe og så skjer det noe nytt også må det fikses. Hvor i all verden skal jeg starte med å få livet mitt på rett kjøl igjen? Anonymkode: eeeb8...b73
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Kan du ta en ting av gangen, som å se om du kan bytte jobb? Eventuelt utredes for delvis ufør om det virkelig går utover helsa å jobbe fullt? Anonymkode: 3ae25...92a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ta en ting av gangen, som å se om du kan bytte jobb? Eventuelt utredes for delvis ufør om det virkelig går utover helsa å jobbe fullt? Anonymkode: 3ae25...92a TS: Å jobbe fullt er ikke noe problem sånn egentlig. Helseproblemene mine er ikke så alvorlige at jeg ville fått aap engang. Det er bare alt i en miks som gjør ting veldig kaotisk nå. Jeg søker andre jobber, men har ikke vært til et eneste intervju på evigheter. Og det gjør meg jo også motløs og føler at jeg ikke er bra nok eller fortjener en annen jobb. Anonymkode: eeeb8...b73
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS: Å jobbe fullt er ikke noe problem sånn egentlig. Helseproblemene mine er ikke så alvorlige at jeg ville fått aap engang. Det er bare alt i en miks som gjør ting veldig kaotisk nå. Jeg søker andre jobber, men har ikke vært til et eneste intervju på evigheter. Og det gjør meg jo også motløs og føler at jeg ikke er bra nok eller fortjener en annen jobb. Anonymkode: eeeb8...b73 Skjønner. Kan du få en sykmelding for å komme deg litt ovenpå? Slanking er ikke noen super idé altså, jeg vet ikke hva du har prøvd, men slankekurer er en oppskrift på å mislykkes. Sikkert lurt å redusere vekta, men bedre å gjøre det på en sunnere måte 😊 Innføre mer sunn mat i stedet for å nekte deg noe, for eksempel? Men fort gjort å spise dårlig mat når man er utslitt, overskuddet er der liksom ikke. Anonymkode: 3ae25...92a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjønner. Kan du få en sykmelding for å komme deg litt ovenpå? Slanking er ikke noen super idé altså, jeg vet ikke hva du har prøvd, men slankekurer er en oppskrift på å mislykkes. Sikkert lurt å redusere vekta, men bedre å gjøre det på en sunnere måte 😊 Innføre mer sunn mat i stedet for å nekte deg noe, for eksempel? Men fort gjort å spise dårlig mat når man er utslitt, overskuddet er der liksom ikke. Anonymkode: 3ae25...92a TS: Aldri gått på noen slankekur. Bare redusert kalorier. Klarte å gå ned 20 kg på 8 mnd, men nå på 7 uker har jeg gått opp igjen 12 kg pga masse kaos i livet. Jeg klarer ikke å motivere meg selv til å gå en tur engang. Kjøper inn sunn mat, men endte opp med å spise dritt alikevel. Anonymkode: eeeb8...b73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå