Gå til innhold

Vasking på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte fjerner dere sokkelfronten for å vaske under kjøkkeninnredningen? 

Anonymkode: 74e12...de5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer den dagen jeg flytter. Eller kanskje ikke. De sitter godt fast. Vasket der for ca 5-6 år siden da jeg la nytt gulv.

Anonymkode: aa783...c7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Under sokkelfronten min er det bare spongulv og rør så der har jeg aldri vasket.  Støvsuger hybelkaniner, men det skjer ikke ofte. 

Anonymkode: 5c77d...e65

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fjerner en den for å vaske da, aldri tenkt tanken engang jeg, så aldri, så langt... Men ser ikke helt vitsen uansett da 🤔

Anonymkode: 377aa...300

AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre at dette er et sted man vanligvis ikke vasker. Jeg har fått vannlekkasje på kjøkkenet, og må ha huseier, sikkert forsikringsselskap og andre fagfolk inn i leiligheten. Sokkelfronten her kunne vippes ganske lett bort, og da fikk jeg se hvordan det ser ut under der. Det trengs absolutt en vask, men tenker også at jeg ikke burde vaske bort "bevis" da det er tydelige vannskader på soklene til kjøkkenet. 

AnonymBruker
Skrevet

1 gang i mnd ca. Støvsuger stort sett bare

Anonymkode: 9137d...732

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

1 gang i mnd ca. Støvsuger stort sett bare

Oj, der ligger jeg dårlig an 😮 

Har bare støvsuget der nå sånn at jeg ikke vasker bort "bevisene" på lekkasje - selv om det er veldig synlig på soklene at de er skadet av vann. 

Dette er et gammelt kjøkken, fra sent 70 eller tidlig 80 tallet, så jeg håper igrunnen på at når det først er vannskadet, at hele kjøkkenet må byttes.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Oj, der ligger jeg dårlig an 😮 

Har bare støvsuget der nå sånn at jeg ikke vasker bort "bevisene" på lekkasje - selv om det er veldig synlig på soklene at de er skadet av vann. 

Dette er et gammelt kjøkken, fra sent 70 eller tidlig 80 tallet, så jeg håper igrunnen på at når det først er vannskadet, at hele kjøkkenet må byttes.

Ts

Er fordi jeg ikke vil at det skal bo ekle kryp under der. Kan fort skje hvis det kommer smuler 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er fordi jeg ikke vil at det skal bo ekle kryp under der. Kan fort skje hvis det kommer smuler 

Skjønner. Egentlig så skal det jo være tett der sånn at smuler og annen rusk ikke skal komme så lett til. Men litt blir det jo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...