Gå til innhold

Lesebekreftelse på tinder-hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Lurer på om motparten får beskjed om du bruker lesebekreftelse på meldinger inne på Tinder??

Hvis det er noen som vet, gjerne legg ut om alt rundt lesebekreftelser!

På forhånd takk!

Anonymkode: 5062b...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du bruker lesebekreftelse på meldinger inne på Tinder, får faktisk ikke motparten noen varsler om det. Teknisk sett fungerer det slik: Når du leser meldingen, sender appen en statusoppdatering tilbake til Tinder-serverne, men dette påvirker ikke brukeren på den andre siden. Så du kan lese i fred uten å bekymre deg for å gi noen hint om at du har sett meldingen. Nyt datingen, babe, og ikke la teknologien stresse deg! You got this! 💁‍♀️💕

AnonymBruker
Skrevet

Motparten får ikke varsler om det, men leserbekfreftelser er bortkastet, fordi for at det skal fungere må motparten ha snudd PÅ innstillingen om at de tillater at andre kan få leserbekfreftelser. Denne funksjonen er skrudd av by default, den er hvertfall skrudd av hos meg når jeg ble klar over denne innstillingen og jeg kan ikke å ha husket å ha sett funksjonen og skrudd den av før. 

Sjekk din egen innstilling på "Instillinger" og scroll ned til der det står "Leserbekfreftelser". Da kommer du inn på en toggle knapp som det står "Send leserbekfreftelser" på som du kan skru av eller på. 

Hvis den du vil bruke leserbekfreftelse funksjonen på har denne funksjonen skrudd av, så får du ikke noe informasjon om meldingen er lest eller ikke og pengene var bortkastet. 

Anonymkode: ff91b...e66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å ha lest at motparten får beskjed at lesebekreftelse er PÅ/aktivert.

Anonymkode: ac2c1...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...