AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Venter og venter, har nylig vært innlagt pga massive blødninger. Skulle egentlig hasteopereres, men andre operasjoner ble prioritert så jeg måtte dra hjem med medisiner istedet. Nå venter jeg på operasjon. Sykehuset har søkt. Hvor lang tid tok det før dere fikk operasjonen? Fikk dere beskjed i god tid? Anonymkode: 3b368...1f7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Jeg fikk i løpet av noen uker og det var under korona da alt var nedstengt, men hadde polypp og fortykket slimhinne som kunne være ondartet, så ble vel prioritert. Anonymkode: 190d0...b39
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Venter og venter, har nylig vært innlagt pga massive blødninger. Skulle egentlig hasteopereres, men andre operasjoner ble prioritert så jeg måtte dra hjem med medisiner istedet. Nå venter jeg på operasjon. Sykehuset har søkt. Hvor lang tid tok det før dere fikk operasjonen? Fikk dere beskjed i god tid? Anonymkode: 3b368...1f7 Noen uker. Blødde i mange år veldig mye med store klumper. Ikle bare en gang. Så de tar kanskje de som har gått med det lengst? Hør med de. Du får nok svar snart. Anonymkode: 42607...e01
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg fikk i løpet av noen uker og det var under korona da alt var nedstengt, men hadde polypp og fortykket slimhinne som kunne være ondartet, så ble vel prioritert. Anonymkode: 190d0...b39 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen uker. Blødde i mange år veldig mye med store klumper. Ikle bare en gang. Så de tar kanskje de som har gått med det lengst? Hør med de. Du får nok svar snart. Anonymkode: 42607...e01 Noen uker på dere begge, det lover godt. Jeg skulle prioriteres sa de, siden jeg ble innlagt pga blødningene. Er så vidt på beina igjen, så vet ikke om hvordan dette skal gå om jeg får en ny massiv blødning i mellomtiden. Jeg skulle ringe hvis jeg begynte å blø mengder imellomtiden eller om jeg følte meg uvel. Glad jeg ble tatt såpass på alvor, har slitt lenge. De har søkt om operasjon, så da er det vel bare å vente så lenge…. Anonymkode: 3b368...1f7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noen uker på dere begge, det lover godt. Jeg skulle prioriteres sa de, siden jeg ble innlagt pga blødningene. Er så vidt på beina igjen, så vet ikke om hvordan dette skal gå om jeg får en ny massiv blødning i mellomtiden. Jeg skulle ringe hvis jeg begynte å blø mengder imellomtiden eller om jeg følte meg uvel. Glad jeg ble tatt såpass på alvor, har slitt lenge. De har søkt om operasjon, så da er det vel bare å vente så lenge…. Anonymkode: 3b368...1f7 Du kan be dem sette seg på en liste hvis det blir noe ledig på grunn av en avbestilling. Da kan du komme inn før hvis du er heldig. Anonymkode: c4903...820
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen uker på dere begge, det lover godt. Jeg skulle prioriteres sa de, siden jeg ble innlagt pga blødningene. Er så vidt på beina igjen, så vet ikke om hvordan dette skal gå om jeg får en ny massiv blødning i mellomtiden. Jeg skulle ringe hvis jeg begynte å blø mengder imellomtiden eller om jeg følte meg uvel. Glad jeg ble tatt såpass på alvor, har slitt lenge. De har søkt om operasjon, så da er det vel bare å vente så lenge…. Anonymkode: 3b368...1f7 Lykke til. Var skeptisk til at det skulle bli slutt på disse kraftige blødningene men er utrolig fornøyd. Ett helt annet liv! Anonymkode: 42607...e01
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen uker. Blødde i mange år veldig mye med store klumper. Ikle bare en gang. Så de tar kanskje de som har gått med det lengst? Hør med de. Du får nok svar snart. Anonymkode: 42607...e01 Har hatt store blodklumper å smerter jeg å. Aldri fått igjennom noe operasjon. I 2016 var jeg så "sinnsyk" av å blø 13 ganger i året. 10 dager pr. Mnd at jeg vurderte å ende mine dager. Kom til en lege som satte meg på cerazette. Blødde litt hver dag i 3 mnd. Fikk sterkere selvmordstanker. Sluttet med de. Ble jeg normal i tankegangen. Bestilte meg time til gynekolog og fikk hjelp der til slutt. Ble satt på en ny sort p- piller. Anonymkode: fe02f...5e5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Tre, fire måneder, men jeg hadde ikke så store problemer som noen av dere som skriver her. Anonymkode: 0efc9...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå