AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Vil den krympe veldig mye? Har nemlig en linbukse jeg kjøpte som er ganske for stor så lurer på om jeg kan bare krympe den sånn eller om jeg må levere den tilbake heller? Blir den stygg av 60graders vask? Det står den skal vaskes på 30grsder og er halvparten lin og viskose Anonymkode: 83a74...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Ville helst levert den tilbake. Lin kan krympe rundt 10%, men kan også tåle 60 grader fint. Fiberne i buksa vil også ødelegges om den utsettes for for høy varme. Anonymkode: cc626...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Den vil mest sannsynlig krympe minimalt men fibrene vil bli ødelagt. Det beste er om du kan sy den inn. Tørketrommel kan gjøre at den krymper litt, men siden det er viskose i den også tror jeg ikke den vil krympe særlig mye. Anonymkode: 715e9...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå