AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Når dere drar på kjærestetur, hva bruk er dere gjøre? Anonymkode: eecbb...fba 1
starken Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Spørs jo hvor man drar, men attraksjoner, turer, shopping, gode matopplevelser og lange morgener sammen i senga er noe jeg foretrekker. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Vi pleier å gjøre ting som man gjør ellers på ferie og tur, sightseeing, restauranter, shopping + masse sex og hotell spa. Vi drar også en del på camping og der blir det mindre sex men mer friluftsliv og fiske Anonymkode: d6dae...117 1
Ugresset Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Kommer an på hvor vi skal, men skal vi feks til et varmt land er det mye gåing langs de lange strendene, tar et stopp for å spise eller drikke noe god mat og drikke. Blir mye bading og gjerne en båttur i løpet av ferien da vi er glad i det. Vi tar oss også alltid en tur på de lokale markendene som er et par ganger I uka. Verdt å få med deg og selges så mye fint ❤️. Ellers liker vi å drikke vin på terrassen mens vi steller oss og gjør oss klar til kveldens middag på restaurant. Tilbringer lange morgener i senga og bare nyter at man ikke har noen forpliktelser, og man kan leve her og nå. Deilig ❤️ 1 1
Trolltunge Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Spaserer rundt, finner oss noen koselige steder å ta en kaffe og se på livet på dagtid, eller et glass vin på kvelden, soler oss og bader om mulig, sitter på terrassen og prater, mat får ganske stort fokus, har mye sex, og bare koser oss med å være sammen og oppleve sammen. Vi hadde i utgangspunktet veldig ulikt syn på hva vi skulle prioritere på tur, men det har vi fått balanse i over årene. Nå har vi stort sett ganske like ønsker og behov, men vi tar alltid en samtale om ønsker og forventninger før vi drar på tur, så vi har en felles plan. Dette på grunn av erfaringer med ulike forventninger tidligere, som innimellom krasjet litt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Vi liker god mat. Gjør litt research og finner bra restauranter. Drikker god vin. Går rundt og sjekker ut byen (vi liker ikke organisert sightseeing). Tar et par stopp for en kaffe, is, et glass musserende. Jeg shopper en av dagene mens han stort sett tar en hvit eller sitter på en uterestaurant. Sjekker ut attraksjoner, museum. Tar ofte en hvil på rommet før vi spiser middag. Drar på stranden hvis vi er i Syden. Men stort sett liker vi å gjøre ting. Har ikke helt ro i kroppen. Anonymkode: 46868...89d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Planlegger på forhånd og forsøker å lage en plan for hver dag. Liker å oppleve ting, kultur, kunst, konserter, gammel arkitektur. Vi setter oss inn i hva det enkelte stedet har å by på på forhånd. Samme med anmeldelser av restauranter og steder å shoppe. Vi er heldige og liker de samme tingene, så det blir sjeldent konflikter rundt hva vi skal finne på. Men han er mer glad i å ligge å sole seg enn meg og jeg er mer glad i å shoppe (som kvinner flest). Så han tar gjerne en ekstra dag i solen bare for å slappe av, i mens jeg shopper. Ingen av oss drikker særlig alkohol per i dag, så det det inngår som regel ikke i ferieplanene. Før, da for ca 7-8 år tilbake drakk vi mye mer alkohol på turene være, enten det var hyttetur eller storbyferie. Det var vel i grunnen på disse turene det ble rom for konflikter og krangel. Nå er det sjeldent vi krangler på tur☺️ Anonymkode: 3b596...a29 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Booker gode restauranter til lunsj og middag, det bruker vi en del ting på. Vi trener sammen hver morgen før frokost, noe vi aldri gjør i hverdagen. Velger gjerne SPA hotell, og tar behandling sammen og er en stund på anlegget. Vi shopper sammen til han og til fellesskapet. Men jeg liker ikke å ha han "på slep" når jeg handler til meg. Da blir vi ofte enige om å møtes igjen på et tidspunkt. Vi er begge ganske rastløse, så er vi på badeferie har vi gjerne aktiviteter på formiddagen, så en lang lunsj, og så ettermiddagen på strand/ved basseng. Anonymkode: 06873...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 Helt vanlige ting som vi alltid gjør. Eneste vesentlige forskjell er ekstra mye intimitet og sex. Vi passer på å dra til steder vi kan være bare oss to, helst uten klær. Ikke sexklubber altså, bare til soling og bading. Det er befriende. Anonymkode: 546bc...e5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå