melaniesin Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 (endret) . Endret 12. juni 2023 av melaniesin 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Du må ta ansvar for live ditt selv. Anonymkode: 6a04c...b19 1
Hippogriff Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Dette er dårlig gjort av ham. Ville bare vært ærlig og sagt at dette blir for vondt, og at han må gi deg space. 1
Nymerïa Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 1. Livet blir så uendelig mye bedre når du ikke lenger har det som mål å forstå eksen. 2. Hvis du ikke vil ha kontakt, så har du ikke kontakt. Jo, du klarer å kutte kontakten hvis du mener det er best.
Hmmmmmm Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Ikke gi han noe av deg. Blokker, hvis han spør, så forteller du han at han har tatt et valg, nå får han stå for det.
melaniesin Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2023 Men jeg vil jo ha han tilbake og da klarer jeg ikke å bare kutte han ut 😥
Eva-Lena Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 melaniesin skrev (2 minutter siden): Men jeg vil jo ha han tilbake og da klarer jeg ikke å bare kutte han ut 😥 Det er jo nettopp dette han vet og utnytter nå fremover. Om du gir han oppmerksomhet, sex og mye annet så tar han imot. Allikevel kan ha. Være en som bare lovebomber deg til han finner ei annen dame.
melaniesin Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2023 Tar ikke kontakt lenger. Svarer når han tar kontakt. Rører ikke mannen eller noe slikt så lenge vi ikke er sammen så han får ikke noe ut av dette. Kan være at han ønsker å være venner, men jeg syntes dette ble så voldsomt at det føles ut som et slags spill av noe slag
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 melaniesin skrev (8 minutter siden): Tar ikke kontakt lenger. Svarer når han tar kontakt. Rører ikke mannen eller noe slikt så lenge vi ikke er sammen så han får ikke noe ut av dette. Kan være at han ønsker å være venner, men jeg syntes dette ble så voldsomt at det føles ut som et slags spill av noe slag Ikke svar når han tar kontakt!! Faen skjønner du ikke at du gjør nøyaktig som han vil så han kan fortsette å spille spillet sitt? Nå får du høre på det som blir skrevet her Anonymkode: 5c34a...cab
melaniesin Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2023 Klarer det ikke😥 Fortsatt kjempe forelsket...
Friluftsmann70 Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 Tror han føler på dårlig samvittighet, at han ikke ønsker å såre deg, samtidig som han mener dere ikke passer sammen. Tror du bare bør la han gå, og innrette deg på at han ikke har følelser for deg lenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå