AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Er i dyp kjærlighetssorg. Har hatt ett litt problematisk forhold med en mann jeg elsker høyt,tross alt. Jeg hadde gitt opp,men etter det jeg tenkte var en siste sjanse, ringte jeg han og vi hadde en utrolig fin samtale. Han sendte masse meldinger daglig i 1 uke etter dette,og ønsket også at vi skulle møtes(hans initiativ). Når jeg da ringer han,for å si at jeg ønsker å treffes ,møter jeg bare en kald skulder idet han tar tlf.det virker som en helt annen person. Det bryter da jeg går tom for strøm,og han tar ikke tlf når jeg ringer opp igjen. Han sender meg så en snap hvor han skriver at han skal forsøke med eksen igjen. Jeg reagerer selvsagt med sinne og vantro,og etter en lite pen meldingsutveksling blokkerer han meg på ALT. Jeg er knust, og føler meg så utrolig sveket. Hva er grunnen til at folk som sier de elsker en kan oppføre seg sånn??💔💔💔 Anonymkode: ccbf9...b0a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Det vil du aldri få svar på. Og det er det du må innfinne deg med. Vil vi ha en pudding av en mann som skifter så raskt, og går fra den ene til den andre? Kan ikke tenke meg noe mer avtennende og uattraktivt. Hadde ikke sørget et sekund engang Anonymkode: d4f3e...a6f 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Oi, kan det være min ex? Ringte meg i går og ville prøve på nytt.. Navnet starter på N Anonymkode: 1caa9...d01
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er i dyp kjærlighetssorg. Har hatt ett litt problematisk forhold med en mann jeg elsker høyt,tross alt. Jeg hadde gitt opp,men etter det jeg tenkte var en siste sjanse, ringte jeg han og vi hadde en utrolig fin samtale. Han sendte masse meldinger daglig i 1 uke etter dette,og ønsket også at vi skulle møtes(hans initiativ). Når jeg da ringer han,for å si at jeg ønsker å treffes ,møter jeg bare en kald skulder idet han tar tlf.det virker som en helt annen person. Det bryter da jeg går tom for strøm,og han tar ikke tlf når jeg ringer opp igjen. Han sender meg så en snap hvor han skriver at han skal forsøke med eksen igjen. Jeg reagerer selvsagt med sinne og vantro,og etter en lite pen meldingsutveksling blokkerer han meg på ALT. Jeg er knust, og føler meg så utrolig sveket. Hva er grunnen til at folk som sier de elsker en kan oppføre seg sånn??💔💔💔 Anonymkode: ccbf9...b0a Det er dritt men han sa jo klart ifra qt han ville prøve med en eks igjen.. det er bare å glemme ham. Anonymkode: 1cc5d...d76
vekten79 Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, kan det være min ex? Ringte meg i går og ville prøve på nytt.. Navnet starter på N Anonymkode: 1caa9...d01 Nei,navnet begynner ikke på N😉
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Har han barn sammen med eksen? Hvor gamle er dere? Og hvor lenge var han sammen med eksen? Hvis dere ikke har vært sammen lenge og du er første dame han har vært sammen med etter f.eks et langvarig forhold.. så kan det være at han ville se om gresset var grønnere på den andre siden. Det er vanskelig å si. Det betyr ikke nødvendigvis at DU ikke er bra nok.. men at hans hjerte er stuck hos eksen.. dessverre. Lykke til 💕 Anonymkode: aff9a...e32
vekten79 Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Har han barn sammen med eksen? Hvor gamle er dere? Og hvor lenge var han sammen med eksen? Hvis dere ikke har vært sammen lenge og du er første dame han har vært sammen med etter f.eks et langvarig forhold.. så kan det være at han ville se om gresset var grønnere på den andre siden. Det er vanskelig å si. Det betyr ikke nødvendigvis at DU ikke er bra nok.. men at hans hjerte er stuck hos eksen.. dessverre. Lykke til 💕 Anonymkode: aff9a...e32 Frykter at hjertet har vært stuck der hele tiden.dessverre.ja,de har barn sammen, og jeg vet at det m barna er viktig så klart. Men kan ikke annet enn å føle meg lurt gjennom ett helt år.selv om jeg nok tenker at han har elsket meg som han sa.
vekten79 Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Har han barn sammen med eksen? Hvor gamle er dere? Og hvor lenge var han sammen med eksen? Hvis dere ikke har vært sammen lenge og du er første dame han har vært sammen med etter f.eks et langvarig forhold.. så kan det være at han ville se om gresset var grønnere på den andre siden. Det er vanskelig å si. Det betyr ikke nødvendigvis at DU ikke er bra nok.. men at hans hjerte er stuck hos eksen.. dessverre. Lykke til 💕 Anonymkode: aff9a...e32 Jeg er første seriøse,men langt fra første han har datet mer useriøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå