AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har hatt en øm pupp. Jeg har kjent etter om det er kuler i det, med tanke på kreft. Kjenner ikke noe unormalt. Det ømme er ikke der konstant, men plutselig kjenner jeg at den verker. Mensen er jeg ferdig med for godt siden livmor er fjernet. Nå vurderer jeg mammografi for å få en sjekk. Tok mammografi for 2 år siden og da var alt fint. Er det noen her som har hatt øm pupp uten at det har med brystspreng ved amming, mensen og evt forkjølelse med ømme lymfeknuter? Må ærlig si jeg tenker en del på kreft siden min mor døde av brystkreft. Kreften hun hadde var ikke arvelig, men jeg klarer ikke legge tanken på det på hylla. Anonymkode: d5dbf...c83
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har det sånn hele tiden. en kan være øm, gjerne et punkt i brystet. Men så plutselig er det det andre som er ømt. Begge har vært urørlige siste 2 ukene. jeg synes det blir verre og verre for hvert år😟 Anonymkode: e70a3...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå