Gå til innhold

Noen som suger seg selv? 🙈

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et spm som garantert ikke blir snakket høyt om 😂 Men nysgjerrig som jeg er (jente 25), etter en video jeg så en gang, lurer jeg om det er mange som har øvd seg til å klare å suge seg selv? Hva er alderen på dere, altså har det kun vært i ungdomsalder eller eldre også? Er det isåfall noe dere gjør ofte/foretrekker fremfor runking? Fullfører dere også i munn? Og har dere tørt å fortelle partner om det? 😆

Anonymkode: 191ff...f21

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skulle gjerne fått det til bare for å prøve, meg jeg tror ikke jeg hadde noe ofte. Kanskje på fylla. Hadde ikke kommet i munnen. Det virker ikke noe særlig...

Endret av matto og frank
Skrevet

Er ikke i nærheten av å klare det, men ville definitivt prøvd om jeg hadde klart det. Og da hadde det blitt full pakke ja.
Det er deilig å bli sugd og når jeg blir sugd er det godt å komme i munnen til den som suger. Sikkert litt hot å kjenne at jeg kommer og at det kommer samtidig :D

Men akk ... er en stiv gammal krok.

Skrevet

Jeg klarte det i ungdommen, men idag er jeg sjanseløs.

Husker det var deilig å sprute meg selv i munnen.☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er den for kort til og krippen for øvrig for stiv til. Men om jeg hadde kunnet hadde jeg nok gjort det innimellom, da det er veldig godt å bli sugd.

Anonymkode: c506c...b73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Et spm som garantert ikke blir snakket høyt om 😂 Men nysgjerrig som jeg er (jente 25), etter en video jeg så en gang, lurer jeg om det er mange som har øvd seg til å klare å suge seg selv? Hva er alderen på dere, altså har det kun vært i ungdomsalder eller eldre også? Er det isåfall noe dere gjør ofte/foretrekker fremfor runking? Fullfører dere også i munn? Og har dere tørt å fortelle partner om det? 😆

Anonymkode: 191ff...f21

Hei. Jeg suger meg selv hver dag og ofte flere ganger daglig. Det ender alltid med å få orgasme i egen munn og svelger. Ikke noe søl og elsker smaken og det trigger alltid at jeg fortsetter å suge til orgasme nr. 2 og 3. Og ja jeg elsker det🙈

Jeg er 23, er lang og tynn i kroppen og veldig myk. Er turner så ikke noe stress og suge meg selv. Ofte liggende på rygg med beina over hodet og får da pikken helt ned i halsen🙈

Kjæresten min vet det. Hender ofte han tar meg analt når jeg suger meg selv, da får jeg megaorgasmer🤩🙈

Jeg fullfører alltid i egen munn og vil helst ha pikken ned i halsen, der er det trangere og gir enda sterkere orgasmer🙈 Det er fordel med å få orgasme i egen munn, det blir nesten lydløst, bare ynkende pesing gjennom nesen🙈

Anonymkode: be65e...47a

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg suger meg selv hver dag og ofte flere ganger daglig. Det ender alltid med å få orgasme i egen munn og svelger. Ikke noe søl og elsker smaken og det trigger alltid at jeg fortsetter å suge til orgasme nr. 2 og 3. Og ja jeg elsker det🙈

Jeg er 23, er lang og tynn i kroppen og veldig myk. Er turner så ikke noe stress og suge meg selv. Ofte liggende på rygg med beina over hodet og får da pikken helt ned i halsen🙈

Kjæresten min vet det. Hender ofte han tar meg analt når jeg suger meg selv, da får jeg megaorgasmer🤩🙈

Jeg fullfører alltid i egen munn og vil helst ha pikken ned i halsen, der er det trangere og gir enda sterkere orgasmer🙈 Det er fordel med å få orgasme i egen munn, det blir nesten lydløst, bare ynkende pesing gjennom nesen🙈

Så utrolig sexy. Skulle gjerne vært flue på veggen og du og typen din koser dere. ❤️❤️❤️

Skrevet

Kompisen min kan. Jeg trodde ikke på han, så han viste meg. :)

Skrevet

Fikk ungdomsminner nå ja. Klarte å suge meg selv da men hendte jeg fikk kink i ryggen etterpå.Ble vel for ivrig og ville for langt ned :)  Ble vel mest i senga men noen ganger ute med et tre som støtte.Ikke sjans nå lengre nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤣🤣🤣🤣 for en fantasi du har 😂😂

Anonymkode: e9cd1...233

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg klarte det da jeg var yngre og mer tøyelig/fleksibel. Jeg klarte aldri å suge meg selv til orgasme, fordi det er helt annerledes å suge seg selv, mot det å bli sugd av noen andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det ofte da jeg var rundt 20. Utrolig deilig og tennende å slikke og suge sin egen kuk. Av og til lot jeg det gå i munnen, men svelget aldri. Skulle gjerne gjort igjen, men nå er kroppen for stiv. Ligger av og til på rygg med bena bak hodet og lar det gå over ansiktet, men det blir ikke helt det samme. Foretrakk "egensuging" over vanlig runk. Ikke fortalt samboer om slike ting 😄 Heller ikke at jeg hadde sex med en god kompis lenge før jeg traff henne, og er nok litt binysgjerrig. 

Anonymkode: 17806...155

Skrevet (endret)

Klarer ikke nå lengere desverre, M 69

Endret av lh45
Skrevet

Er alt for stiv i kroppen til å klare det, men hadde gjerne gjort det. Og ville kommet i munnen også, i alle fall en gang for å ha testet det.

Alt må prøves 😁

AnonymBruker
Skrevet

Klarte det helt til magen kom i veien. Synes også det er opphissende å tisse meg selv i ansiktet mens jeg runker 😊

Anonymkode: ab2dd...80b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 8.27):

Det er nok litt av ett syn😂😂

Anonymkode: e3c07...e8a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg . Utrolig hva folk gjør. 

Anonymkode: e3c07...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 12.6.2023 den 10.53):

Så utrolig sexy. Skulle gjerne vært flue på veggen og du og typen din koser dere. ❤️❤️❤️

Det er utrolig deilig og for oss utrolig sexy❤️ Det gir meg også helt himmelske orgasmer❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 11.27):

🤣🤣🤣🤣 for en fantasi du har 😂😂

Anonymkode: e9cd1...233

Ikkeno fantasi det her nei😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...